Note fondée sur 64 évaluations de clients

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4,5 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Good staff but difficulty communicating

Publié le 15 juin 2024 sur Hotels
The room was smoke free and pretty clean. I did find it a bit warm and difficult to turn the thermostat down. The staff were warm, attentive and friendly and would go out of their way just to come to my door and ask if I needed things. Here’s the problem: the hotel advertises itself as having English language service, and in truth this service was very limited. I chose this hotel because it was a USA based hotel chain that advertised English service. I had difficulty communicating with most staff, both of us using translator apps that did not always communicate the right thing. Even ordering room service off their own menu was a headache. A few times it seemed more senior staff had to be pulled away from other duties to help me which I felt guilty about. I don’t expect ALL staff at a hotel in China to have fluent or stronger working English but I was surprised so few did. Worse, because as a foreign tourist I did not have a Chinese phone number, the staff wanted my Chinese friend’s number, and asked for her to translate. She was not staying with me the whole time and this was not an option, plus it was a burden on her.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juin 2024 par Lyra, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for your support and trust in Marriott Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 juill. 2024 par Chongqing Marriott Hotel, Gestion de l’hôtel
尊敬的宾客,感谢您的评论。在入住过程如果您有任何不满意的环节或出现任何问题,可以随时联系我们的服务人员,也非常欢迎您在评论中告知我们需要改进的地方。重庆万豪酒店重视每一位宾客的细微体验,我们会在您的建议下,将服务做到更好。重庆万豪酒店欢迎您再次光临
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 avr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 juill. 2024 par Chongqing Marriott Hotel, Gestion de l’hôtel
尊敬的宾客您好,非常高兴您对我们酒店感到满意,您的良好入住体验是我们不懈努力的目标。重庆万豪酒店会一如既往为所有宾客提供优越的服务,期待您的再次光临。
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 mars 2024 par Chongqing Marriott Hotel, Gestion de l’hôtel
尊敬的宾客您好,非常高兴您对我们酒店感到满意,您的良好入住体验是我们不懈努力的目标。重庆万豪酒店会一如既往为所有宾客提供优越的服务,期待您的再次光临。
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 mars 2024 par Chongqing Marriott Hotel, Gestion de l’hôtel
尊敬的宾客您好,非常高兴您对我们酒店感到满意,您的良好入住体验是我们不懈努力的目标。重庆万豪酒店会一如既往为所有宾客提供优越的服务,期待您的再次光临。
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 févr. 2024 par Chongqing Marriott Hotel, Gestion de l’hôtel
Dear guests, we are very pleased that you are satisfied with our hotel, Chongqing Marriott Hotel will continue to provide superior service to all guests, looking forward to your return.
5 sur 5
par un voyageur de Lauderhill

Publié le 25 déc. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 janv. 2024 par Chongqing Marriott Hotel, Gestion de l’hôtel
Dear guests, we are very pleased that you are satisfied with our hotel, Chongqing Marriott Hotel will continue to provide superior service to all guests, looking forward to your return.
4 sur 5
par un voyageur

Overall is good but.....

Publié le 19 déc. 2023 sur Hotels
overall is good but there's a strong drainage smell in the washroom area, yet the hotel E&M team cannot solved
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 janv. 2024 par Chongqing Marriott Hotel, Gestion de l’hôtel
Dear guests, we are deeply sorry for your unsatisfactory experience, we are very sincere to learn more about the cause of the incident, please leave your contact information or please call the hotel, so that we can better understand and solve your problem. Chongqing Marriott Hotel is committed to providing you and every guest with more thoughtful and caring service, and we sincerely look forward to doing a better job for you!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 nov. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 nov. 2023 par Chongqing Marriott Hotel, Gestion de l’hôtel
尊敬的宾客您好,感谢您的点评,在入住过程如果您有任何不满意的环节或出现任何问题,可以随时联系我们的服务人员,也非常欢迎您在评论中告知我们需要改进的地方。重庆万豪酒店重视每一位宾客的细微体验,我们会在您的建议下,将服务做到更好。重庆万豪酒店欢迎您再次光临
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 oct. 2023 sur Expedia
Great View
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 nov. 2023 par Chongqing Marriott Hotel, Gestion de l’hôtel
Dear guests, thank you for choosing our hotel for your trip to the mountain city. We hope you had a pleasant and enjoyable holiday and we look forward to welcoming you back to the beautiful Chongqing.