Note fondée sur 317 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 déc. 2023 sur Expedia
L’isolation phonique intérieure entre le RDC et l’étage est Inexistante. Impossible de dormir si ceux de la chambre au dessus ne sont pas couchés et silencieux.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 févr. 2024 par Richard, Gestion de l’hôtel
Hi Florence,We're sorry the noise from your neighbors disturbed your sleep. Hopefully this didn't affect your onward journey too badly.Best wishes,Richard
4 sur 5
par un voyageur de Ashburton

Publié le 24 août 2024 sur Expedia
The accommodation was spacious but the queen size bed was uncomfortable because of the two mattresses which were unevenly arranged.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Richard, Gestion de l’hôtel
Sorry the bed was not evenly arranged for you Henry. We will investigate this and make sure our housekeepers are aware of the issue so it doesnt happen again.We're very grateful for the strong rating you gave us though, and glad you enjoyed the rest of the stay!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Richard, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave us such a great rating!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Richard, Gestion de l’hôtel
Thanks Sandeep!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2024 par Brooke, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your wonderful review! We are thrilled to hear you enjoyed your stay with us and have had a great experience. Your kind words mean a lot to us. We look forward to welcoming you back to Carnmore Hagley Park in the future!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2024 par Brooke, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your wonderful review! We are thrilled to hear you enjoyed your stay with us and have had a great experience. Your kind words mean a lot to us. We look forward to welcoming you back to Carnmore Hagley Park in the future!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 août 2024 sur Wotif
The room was alright, however the AC/heater took a long time to start working. The bathroom had a weird smell in the beginning, but kept the windows open for a bit, it was fine. Overall, it's quite a basic stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par Richard, Gestion de l’hôtel
Hi Janani,Thanks for taking the time to write us your review.Heat pump units generally do take a while to get going due to the nature of the technology involved. The units we use generally start heating after 10 minutes or so.We will investigate the source of any odours in the bathroom as we do aim to maintain the highest standards so we are sorry there was a smell present when you checked in.Best wishes,Richard
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 août 2024 sur Expedia
Great place to stay
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2024 par Brooke, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your wonderful review! We are thrilled to hear you enjoyed your stay with us and have had a great experience. Your kind words mean a lot to us. We look forward to welcoming you back to Carnmore Hagley Park in the future!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 août 2024 sur Expedia
Great place to stay. Close to town and park. Tidy !! Thanks
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2024 par Brooke, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your wonderful review! We are thrilled to hear you enjoyed your stay with us and have had a great experience. Your kind words mean a lot to us. We look forward to welcoming you back to Carnmore Hagley Park in the future!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2024 par Brooke, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!