Note fondée sur 681 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,1 sur 5
60 % des clients le recommandent
3,2 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,2 Confort de la chambre
3,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 oct. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 oct. 2023 par Guest Relation Management, Gestion de l’hôtel
Hi Jocelyne,Your feedback is highly appreciated as we continuously strive to improve our service. Thank you for taking the time to rate your stay with us. We look forward to another opportunity to host you and provide an even better experience in the near future.
2 sur 5
par Simon

Tres ordinaire

Publié le 26 déc. 2017 sur Hotels
Odeur de tabagisme et d’humidité plutot mal masquée par un deododorant quelconque Tres desagreable
1 sur 5
par francois de quebec

malpropreté et mauvaise odeur.

Publié le 3 août 2015 sur Hotels
Le tapis est tachė dans les chambres et dans les corridors, reste des déchets dans la chambre lors de notre arrivée. Odeur insupportable dans notre chambre. (odeur de pesticide) Avons du demander de changer de chambre parce que la mauvaise odeur était trop forte. Le nouvelle chambre était un peu mieux coté odeur. A éviter comme hotel.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 août 2012 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Lexis,We are delighted to hear that you had a fantastic experience during your stay with us! Please don't hesitate to contact us directly if you have any suggestions or requests for your next visit.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2024 sur Expedia
Smelled like smoke, the room didn’t seem like it was cleaned regularly
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Katrina, We appreciate your feedback and apologize for any inconvenience caused during your stay. Our housekeeping team prides itself on maintaining high cleanliness standards, and we will address this with them. Please contact management directly if you wish to discuss your concerns further.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Jason,We are joyful to hear you had such a wonderful experience at our hotel! We look forward to welcoming you back again soon for another fantastic stay.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Kattie, Thank you for staying with us. We would appreciate it if you could provide us with more details about your experience, so that we can address any issues you may have encountered. We value your feedback and want to ensure that your future stays are more enjoyable.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Tina,We're sorry to hear that your stay didn't meet your expectations. Please don't hesitate to contact us directly to discuss any concerns you may have had during your time with us. We value your feedback and would appreciate the opportunity to address any issues you encountered.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 août 2024 sur Expedia
Bathroom old, worn, scratches, stains. Room was very basic, not worth the price charged. Breakfast was just coffee and sweet buns, oatmeal packs, jugs of juice and milk some fruit
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Soraya,We appreciate your feedback on your recent stay with us. We take all guest comments seriously and will ensure your concerns are addressed appropriately. Our team is constantly working to improve our services to offer a more enjoyable experience. Your input helps us to enhance our offerings for future guests.