Note fondée sur 885 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 23 juill. 2024 sur Expedia
excellent
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2024 par Donna, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us!
par un voyageur de Saint Charles Borromée
Publié le 1 avr. 2024 sur Expedia
Très bien situé et très propre
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 avr. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us!
par un voyageur
Publié le 19 avr. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 mai 2023 par Lori, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback. Hope to see you again soon!
par un voyageur
Publié le 3 avr. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 avr. 2023 par Lori, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your feedback. We hope to see you again soon!
par un voyageur
Publié le 15 nov. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 nov. 2022 par Lori, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We hope to see you again soon.
par un voyageur
Publié le 25 oct. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 oct. 2022 par Lori, Gestion de l’hôtel
Thank you so much. We appreciate your feedback and hope to see you again soon.
par un voyageur
Publié le 10 nov. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 nov. 2021 par Donna Bryant, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us!
par un voyageur
Publié le 13 nov. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 déc. 2024 par Donna, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us!
par un voyageur
Publié le 11 nov. 2024
I will speaking with a manager asap, there was none on property during our stay. One of our rooms was clearly dirty. Musty, stale air, hair in the beds, a dirty towel in the shower, bathroom floor so dirty our feet stuck to it. Our other room had food on the floor under tables and dirty handprints in the shower, stray hair on the shower wall and a clogged drain where we had to shower in 6 inches of standing water. Those issues were addressed on day 2 of our stay. We would very much like to be reimbursed for at least one night of one of the rooms where our daughters refused to sleep after seeing the condition. Very disappointed after paying $1500 for the rooms.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 nov. 2024 par Donna, Gestion de l’hôtel
Our apologies for any inconveniences you may have encountered. I'm happy to hear that the staff took care of your issues as soon as you let them know of the issues. Always feel free to let staff know if there's an issue as we're always happy to take care of the issue or even change you rooms if you like. We appreciate your feedback and will use it to continue to provide the best possible stay for our guest. Safe travels!
par un voyageur
Publié le 23 oct. 2024 sur Expedia
great place to stay for a Va Tech football game
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 oct. 2024 par Donna, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us!