Note fondée sur 21 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 sur 5
75 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 févr. 2024 sur Hotels
Accueil froid à notre arrivée où nous avions l'impression de gêner le service du restaurant. Heureusement le cuisinier s'est démené pour faire de bons plats malgré le manque d'ingrédients à sa disposition... La réception ne nous a pas expliqué grand chose sur les services proposés... Le manque de clients ne doit pas faire oublier ceux présents
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 mai 2017 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 août 2024 sur Expedia
Great location for viewing Quilatoa. Staff was very attentive and room and dining facilities very clean. Food was included in the stay and good value for the price. The staff serving dinner and breakfast were very attentive, even made hot milk for me to add to my coffee. My only complaint would be that our room had an enclosed “sun porch” and the roof was a piece of hard plastic not tacked down on one corner and with the wind blowing it was very loud all night. Also the beds are just so so in comfort and they have a plastic cover that makes you sweat somewhat.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 janv. 2024 sur Expedia
My stay here was fine. Only complaints are that the walls/floors are thin and I could hear my neighbours through the night. Also when I signed in, the host didn’t have the right change to give me so she told me to return for my $1 later. When I returned, nobody knew what I was asking about and ultimately I was overcharged :(
3 sur 5
par un voyageur

ok for the price but could be better

Publié le 1 févr. 2020 sur Hotels
The hostel has the potential to be really great with fab communal area, hammocks and fires in the rooms. However slightly oddly they called us in for dinner about an hour before it was ready and we were sat in the dark and cold (as there’s been a power cut) waiting. We asked for some wood to help light the fire which took a couple of hours for them to sort out, when they did they poured a lot of petrol on it so the room smelled bad all night. The customer service just seemed not quite there yet. It was cheap overall though and good location to the crater to start the walk.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 mars 2019 sur Expedia
Muy buena atencion y la pronta solucion a un requerimiento
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 mars 2019 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 mars 2019 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 mars 2019 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 mars 2019 sur Expedia