Note fondée sur 614 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 29 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 août 2024 par Cb, Gestion de l’hôtel
Thank you for being our guest at Hotel Milagro and for your feedback.
par un voyageur
Publié le 6 juill. 2023 sur Expedia
The room was very clean but that's the only positive point. Very dark, noisy and humid room, the ice machine was broken and it seemed they had no intention to repair it. The bathtub had a huge crack in the bottom, god knows how much water is leaking from it. The room wasn't done even once over 5 days. The towels were not replaced. The AC makes so much noise that it's almost impossible to use. Overall quite expensive for what it truly is.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 juill. 2023 par SV, Gestion de l’hôtel
Dear Benoit, Thank you for your feedback. We apologize for the issues you encountered during your stay. While we appreciate your comment about the cleanliness of the room, we apologize for the darkness, noise, and humidity. We are sorry for the broken ice machine, bathtub crack, lack of housekeeping, and noise from the AC unit. We will address these concerns to ensure improvements are made. We appreciate your input and hope to have the opportunity to provide you with a better experience in the future. Thank you for your feedback.
par un voyageur
Publié le 21 juin 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 juin 2023 par SV, Gestion de l’hôtel
Thank you for your rating and for choosing Hotel Milagro.
par un voyageur
Très correct
Publié le 23 août 2022 sur HotelsHôtel très pratique pour visiter San Diego à 20 mns. Bon rapport qualité prix
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2022 par SV, Gestion de l’hôtel
Chère Jenifer,Merci d'avoir pris le temps de nous laisser vos commentaires. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour parmi nous et que vous ayez trouvé notre hôtel très pratique. Nous vous souhaitons un bon voyage et vous remercions d'avoir choisi l'hôtel Milagro.
par un voyageur
Publié le 26 août 2024 sur Expedia
Considero que falta un poco de mantenimiento, en la habitacion habia una cucaracha y por las noches hay mucha gente hablando en los pasillos y todo se escucha dentro de los cuartos.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Hotel Milagro, Gestion de l’hôtel
Gracias por compartir su experiencia con nosotros y por calificarnos con 4 estrellas. Lamentamos sinceramente los inconvenientes que experimentó durante su estadía, especialmente en lo que respecta a la limpieza y el ruido en los pasillos. Su comentario es muy importante para nosotros y ya estamos tomando medidas correctivas para mejorar el mantenimiento de nuestras instalaciones y garantizar un ambiente más tranquilo y agradable para todos nuestros huéspedes. Esperamos que nos brinde otra oportunidad para ofrecerle una experiencia aún mejor en su próxima visita.
par un voyageur
Publié le 26 août 2024 sur Expedia
Really bad
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Hotel Milagro, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your feedback. We're truly sorry to hear that your experience at Hotel Milagro was far from what we strive to provide. We would appreciate any additional details you can share so that we can address the issues and improve our service. Your experience is important to us, and we hope to have the opportunity to make things right in the future.
par un voyageur
Publié le 26 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Hotel Milagro, Gestion de l’hôtel
Thank you for your perfect rating! We're delighted that you had a great experience at Hotel Milagro. Your satisfaction means everything to us, and we look forward to welcoming you back soon.
par un voyageur
Publié le 26 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Hotel Milagro, Gestion de l’hôtel
Thank you for your perfect score! We're thrilled to know you enjoyed your stay at Hotel Milagro. We hope to welcome you back for another outstanding experience in the near future.
par un voyageur
Publié le 25 août 2024 sur Expedia
It was a good 2 nights stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2024 par Hotel Milagro, Gestion de l’hôtel
Thank you for your wonderful review! We're delighted to hear you enjoyed your 2-night stay at Hotel Milagro. We hope to welcome you back soon for another memorable experience! Safe travels until then!
par un voyageur
Publié le 24 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2024 par Hotel Milagro, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback! We appreciate your rating and are always striving to improve. If there's anything specific we can do to enhance your future stays at Hotel Milagro, please let us know. We hope to have the chance to welcome you back soon!