Note fondée sur 973 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Motel remplissant son rôle
Publié le 30 août 2018 sur HotelsMotel pratique et d'un bon rapport qualité prix, possibilité de laver son linge dans le landry (pratique après qq jours de vacances), parking sécurisé, personnel agréable, pas trop loin des lieux à visiter et de l'océan.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2018 par Paresh, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback, we are we met your needs and our friendly staff showed you the customer service we strive for; we hope to see you again.
par un voyageur
Publié le 4 juill. 2018 sur Hotels
Bon hôtel mais un peu cher pour la prestation. Accès assez rapide pour San Diego
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 juill. 2018 par Paresh, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback after your recent stay with us at Howard Johnson, we are glad our location was great for your traveling needs and that we met your overall standards during your stay.
par un voyageur
Publié le 26 mai 2018 sur Hotels
Chambre confortable les environs hôte sans intérêt parking sécurisé
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juin 2018 par Paresh, Gestion de l’hôtel
We are happy to know that our comfortable rooms met your needs and look forward to seeing you again when in the area.
par un voyageur
Pas satisfait...
Publié le 23 juin 2015 sur HotelsIl faudrait préciser que cet hôtel ne se situe pas dans le bon quartier de San Diego. Nombreuses personnes rencontrées sur place nous ont demandé ce qu'on faisait là-bas...
Nous étions deux copines. L'hôtel propose une piscine mais il nous a été fortement déconseiller par le personne d'accueil de l'hôtel de passer du temps là-bas au risque de nous attirer des ennuis avec les hommes du coin... Sympa !
Nous avons trouvé des cafards dans notre chambre, pas de système d'aération. Chambre non-fumeur mais sentait le tabac froid.
Hotte, mais pas de cuisinière... Paradoxe !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2015 par Paresh, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to give us your feedback, we are sorry to hear we fell short of meeting your standards and will make sure your concerns are addressed timely; we hope to better serve you in the future.
par un voyageur
Publié le 16 sept. 2024 sur Expedia
Great stay for comic con close to train
par un voyageur
Publié le 17 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,We appreciate the awesome feedback that you provided. It's great to be on the receiving end of such a wonderful rating and we hope you had an exceptional stay with us. Do let us know if you have any suggestions on how we can make things even better for our guests. We look forward to your next visit! Best Regards,Customer Care Team
par un voyageur
la zona no me gusto
Publié le 6 août 2024 sur Hotelsme hace pensar que la zona es muy insegura! por la forma que estaba el lobby
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Hello Paul. We are sorry to hear that our office layout makes you feel unsafe. We don't know what's wrong (from your point of view) with our office design but at the very least, thank you for taking the time to put in a review.
par un voyageur
Publié le 2 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 août 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Hello Durie. Please let the hotel staff know if there's anything they can do to improve your stay (while you are still at the hotel). Communication is key to a good hotel stay and you only asked for extra towels and sheets (and pillows) and didn't mention anything else. One of our staff members even checked with you the day after you checked in and you mentioned everything was good. Other than a noise complaint from your downstairs neighbors on your last evening (which was promptly resolved), we didn't have any other complaints coming from you. If you're unhappy with the rates, we would like to remind you that you stayed with us during Comic-Con season. We are at a loss as to why you are unhappy. At the very least, thank you for putting in a review score.
par un voyageur
Publié le 30 juill. 2024 sur Expedia
La persona de recepción fue muy amable. La habitación estaba muy amplia, todo limpio.
No estoy segura si trabajan el domingo pero no nos hicieron limpieza, cabe mencionar que un día antes todavía no usábamos las toallas y shampoo que nos dejaron un día anterior, apenas estábamos en proceso para salir y paso la camarista, le dije que ya teníamos todo para ese día sábado, no se si por eso no pasaron el día siguiente? Pero fuera de eso todo estuvo muy bien.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 août 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Hello Amairani. We are happy to know that you enjoyed your stay for the most part. It's on the hotel policy that you sign while checking in but just in case, room service will be guaranteed for that day if you request it before noon time. We appreciate the detailed feedback and your review score. We also hope to see you again in the future. Thank you for staying with us!
par un voyageur
Publié le 24 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juill. 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Hello Monica. I want you to know that comments and suggestions we receive from our guests are taken seriously. They tell us what we’re doing right, what we’re doing wrong and how we can improve. Please feel free to reach out to us directly if you want to provide more details regarding your stay back in July 7, 2024. We are sorry to know that we fell short of your expectations but we'd also like to recommend to communicate with the hotel staff if there's anything they could have done to improve your stay. We don't have any records of complaints during your stay with us. At the very least, thank you for taking the time to put in a review score.