Note fondée sur 1 575 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
4,6 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 juill. 2024 sur Expedia
Séjour agréable à ce motel. Propre, personnel accueillant, à quelques minutes en voiture de plusieurs des attractions de San Diego.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 juill. 2024 par Cirene Robles-Operations Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you Olivier, we appreciate you choosing to stay with us and look forward to your future stays.
3 sur 5
par un voyageur de Nimes

Publié le 15 juin 2024 sur Expedia
Motel mis au goût du jour et très propre. Cependant notre chambre était à l’arrière du bâtiment, juste en face de l’autoroute donc très très bruyant la nuit. Impossible d’ouvrir les fenêtres pour aérer. Facile pour se garer avec beaucoup de places. On peut déjeuner le matin au café de l’établissement c’est un point positif.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juin 2024 par Cirene Robles-Operations Manager, Gestion de l’hôtel
HELLO MICKAEL, WE APOLOGIZE FOR ANY INCONVENIENCE ENCOUNTERED WHILE ON YOUR STAY. HOWEVER WE APPRECIATE YOU TAKING THE TIME TO SHARE YOUR REVIEW.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 juill. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 juill. 2023 par Cirene Robles-Operations Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Jocelyn for taking the time to share your review.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 nov. 2022 sur Expedia
great little hotel with good prices, good location, 5 min from trolley on foot, i recommend it
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 nov. 2022 par TN, Gestion de l’hôtel
Thank you for the awesome review! We're glad to hear you enjoyed your stay at The Rambler Motel! Stay groovy and safe travels!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 oct. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 oct. 2022 par TN, Gestion de l’hôtel
Thank you for the awesome review! We're glad to hear you enjoyed your stay at The Rambler Motel! Stay groovy and safe travels!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 sept. 2022 sur Expedia
The rambler.. what a nice surprise. We we’re there at the very beginning of our honeymoon Roadtrip. It’s like an old motel boosted with color and fun stuff. Also the cafe/arcade add to the pleasure but I would say that the best thing was the people and the staff that was so kind and welcoming. Thanks again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2022 par C.Robles -Guest Services Supervisor, Gestion de l’hôtel
Hello Alex. Thank you for such awesome review. We appreciate you taking the time to share. Stay groovy!!
5 sur 5
par un voyageur de PAPEETE

Publié le 26 mai 2022 sur Expedia
Hotel agréable propre
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juin 2022 par Cirene Robles-Guest Services Supervisor, Gestion de l’hôtel
Thank you Teiva. Much appreciated.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 oct. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 nov. 2024 par C.Robles, Operations Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Almanesa we appreciate you stopping by to share your review and look forward to seeing you in the future.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 oct. 2024
Everyone was very nice and so accommodating.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 oct. 2024 par C.Robles, Operations Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you Jessica, glad we were able to assist.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 oct. 2024
Very unique property and loved the retro vibes. Bathrooms are dates. Upon my first night I killed a roach in the bathroom vanity area. I called the front desk to make them aware and they asked if I had a photo or video. I cleaned up the debris and flushed it. Not sure why they would think I would lie about a roach in the room. I noticed another one in the bed the next morning and did take a pic and video. They did not hesitate to change my room. However, It was sad that it had to be proven to them. After this I had no other issues.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 oct. 2024 par C.Robles, Operations Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Almanesa, we apologize for any inconvenience encountered. However, we are glad to hear staff was able to assist while following company protocol. Thank you for your time and understanding.