Note fondée sur 9 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
2,7 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 mars 2020 sur Expedia
The unique customer service and friendly staff , close to attractions in the back of the hotel excellent restaurants and nice park.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 mars 2020 sur Expedia
I loved it, humble but nice people taking care of you ...
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 févr. 2020 sur Expedia
No está adaptado para PMR. El ascensor no funciona y eso que tiene 6 plantas.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 nov. 2019 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Very poor

Publié le 22 mars 2019 sur Hotels
Booked into this hotel and was given a room with a broken toilet, after reporting the problem the manager quickly he moved us to a new room. The room was dark and you could not open the curtains without draping them over the tv and air conditioning unit. The food is very poor for the price you pay even though it is cheap compared to uk. Please also be aware that this hotel is not a tourists hotel. The hotel also have a huge sound system built around the pool which they played music up until 3am. I would never return to this hotel even if you paid me.
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 31 déc. 2018 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 déc. 2018 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 déc. 2018 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 nov. 2018 sur Expedia
This Property needs a restoration a soon as possible. Liking in the hallways, the power went down more than ones.