Note fondée sur 917 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 sur 5
4,6 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 sept. 2024 sur Expedia
Unfortunately the property was having significant plumbing issues when we were there. During a fire alarm (at 10pm) as we stood outside waiting for the fire dept we learned other guests hadn't had hot water for a couple of days.... when we were able to go back in my colleague learned she had no water at all... but then, when it started trickling in, no hot water... then she ended up fielding calls from staff trying to fix the hot water issue until around 12:30am. We ended up having to relocate to other hotel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Thanks for taking the time to share this feedback with us, Noreen. We're incredibly sorry to hear of the issues you encountered with the hot water in your rooms, and apologize for the inconvenience this caused. We'll be sure to take this information moving forward to ensure a better stay for our guests.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 sept. 2024 sur Expedia
I could hear every step from the room above. I could hear, loudly, every time the other rooms above and next to us flushed their toilets. So loudly.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Thanks for taking the time to share this feedback with us, John! We'll be sure to take this information moving forward to ensure a better stay for our guests!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Thanks for taking the time to share this feedback with us, Darin!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 sept. 2024 sur Hotels
Stayed for 3 nights. Front staff was very rude and unprofessional. Observed them interacting with other guests in a similar unprofessional manner too on all days we stayed at the property.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Thanks for taking the time to share this feedback with us. We'll be sure to take this information moving forward to ensure a better stay for our guests.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Thanks for taking the time to share this feedback, Bradley!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Thanks for taking the time to share this feedback, Osontiio!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Thanks for taking the time to share this feedback, Walter!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2024 sur Expedia
Quiet and easy parking
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Thanks for taking the time to share this feedback, Jay!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Thanks for taking the time to share this feedback with us, Tina!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 août 2024 sur Expedia
Good location to Kenwood Mall.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Thanks for taking the time to share this feedback with us, Glen!