Note fondée sur 454 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
4,7 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 oct. 2024 sur Expedia
The breakfast provided was fantastic. Comfy bed too.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 oct. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 oct. 2024 sur Expedia
No complaints whatsoever, staff was super friendly and I felt well at home here
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 oct. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Great service

Publié le 3 oct. 2024 sur Hotels
Great service and friendly guest service.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 oct. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 oct. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 oct. 2024 sur Hotels
Staff was very friendly and helpful, both front desk and breakfast buffet. Liked that there was real oatmeal with assorted toppings for breakfast. No lunch/dinner on site; Skyline Chili and Graeters nearby for Cincinnati food experience, along with other possibilities. Since Harrison Ave. is very busy I don't recommend walking to eat. Pool was fine, though a wall clock would be helpful (can't wear a watch swimming). Ask staff how to use EV charging ($15/stay, universal charger), as they have to start it going. No recycling, unfortunately. Good experience overall.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 sept. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 sept. 2024 sur Hotels