Note fondée sur 1 151 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
4,5 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur de trois rivieres

Publié le 23 mars 2022 sur Expedia
Nice place to stay
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 mars 2022 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear René, We're delighted you enjoyed your stay at Hyatt Regency Cincinnati! Thank you for your kind words. Please come see us again soon. Best, Team Hyatt Cincinnati
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 déc. 2024
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 nov. 2024
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 nov. 2024
Everything is good at this place but there is a major construction project right across the street
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 nov. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear David,Thank you for your review! It was a pleasure having you as our guest, and we are delighted you had an enjoyable overall experience. While we cannot control the area outside, we are committed to ensuring our guests' comfort and satisfaction, so please don't hesitate to let us know if there is anything we can do to make your stay seamless the next time you're here. Take care, and we hope you return soon!Best,Team Hyatt Cincinnati
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 nov. 2024
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 sept. 2024
The toilet seat was very loose and practically falling off. I expected better quality for the amount it cost.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guy,It's disappointing that the bathroom's condition didn't meet expectations; this will certainly be addressed. Providing guests with quality and comfort is important, and the maintenance concern you've shared will be promptly addressed. Your feedback helps ensure that such issues are resolved for future stays. We hope to welcome you back for a much-improved experience.Best,Team Hyatt Cincinnati
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 sept. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 sept. 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 sept. 2024 sur Expedia
Construction of a building across the street began before 7am. The door on our room did not close securely.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Brittany, Thank you for sharing your experience with us. We apologize for any inconvenience you encountered during your stay and will share your concerns with the appropriate team members to ensure any opportunity for improvement is seized. It was a pleasure having you here, and we hope to have another chance to change your perceptions in the future.Best,Team Hyatt Cincinnati
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 sept. 2024 sur Expedia