Note fondée sur 933 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
87 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

I enjoyed my stay!

Publié le 15 nov. 2018 sur Hotels
The Marriott did not disappointed. Wish the breakfast could be free tho!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 oct. 2018 sur Hotels
Hôtel confortable, belle salle de Fitness à Ari contre WIFI payant.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 oct. 2024
We love everything
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 oct. 2024 par HotelMgmt, Gestion de l’hôtel
Terri, thank you for your glowing review of Marriott Cincinnati Airport. We are delighted you loved your stay and all our hotel has to offer. We hope to have the pleasure of welcoming you back again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2024 par Hotelmgmt, Gestion de l’hôtel
Thank you for your five-stars. We look forward to your return and hope it's soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Hotelmgmt, Gestion de l’hôtel
Thank you, Nicholas, and we can’t wait to welcome you back again for another five-star stay!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2024 par Hotelmgmt, Gestion de l’hôtel
Ashley, your perfect score has brightened our day, thank you! Come back soon!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Expedia
Toilet ran continuously and sink was clogged. The curtains I. The room did not close Al the way and let in too much light.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par Hotelmgmt, Gestion de l’hôtel
Michael, thank you for your valuable feedback. We apologize for the issues with the toilet, sink, and curtains. We will address these problems to improve our service. We hope to provide a better experience on your next visit.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2024 sur Expedia
Staff was friendly but beds are hard not comfortable. Room was old not kept up as far as looks. Like walls had some peeling paint bathe tub had peeling in it just for the money I expected nice and comfortable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par Hotelmgmt, Gestion de l’hôtel
Analeah, thank you for taking the time to review your stay. We are glad you found our team friendly, though we are saddened to hear that other areas of your visit fell short of your expectations. Please accept our sincere apology for the inconveniences and know that we will be sure to review your feedback further in order to improve. We hope to welcome you back for a better experience in the future!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Hotelmgmt, Gestion de l’hôtel
Thank you for your five-stars, Neal. We look forward to your return and hope it's soon!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2024 par Hotelmgmt, Gestion de l’hôtel
We appreciate your high rating. It was a pleasure serving you, and we hope to welcome you back soon!