Note fondée sur 140 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,0 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,3 Propreté de la chambre
3,4 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
3,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 août 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 août 2024 sur Expedia
Mala muy mala no la recomiendo
5 sur 5
par un voyageur

Great atmosphere, and great customer service

Publié le 15 août 2024 sur Hotels
Everyone in the staff there was so nice and friendly and also very welcoming. The atmosphere of this hotel is very nice. We ended up here after a weird mishap with our original booking for our trip to Cincinnati. The rooms were nice and clean, the pool was great, the breakfast was good, and also the whole atmosphere was genuinely excellent. If i ever make it down to Cincinnati again I am definitely going to stay at the LivINN hotel.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 août 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Worst experience ever!

Publié le 25 juill. 2024 sur Hotels
I didn’t stay at this hotel. I was there for a basketball tournament. Called earlier in the day to secure the room since I knew I would check in late. When calling for directions, I was told they were sold out and they had given away my room, even though I secured with a credit card. It was midnight, my daughter had to play at 8am and ALL hotels were sold out, except Ramada Inn. Worst experience ever!!!
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 juill. 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 mai 2024 sur Expedia
That place needs shut down
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 mai 2024 sur Expedia
They did not have a room for me
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 avr. 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 avr. 2024 sur Hotels