Note fondée sur 90 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur de Montreal
Publié le 23 juin 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juin 2019 par MAURA, Gestion de l’hôtel
:-)
THANK YOU VERY MUCH
par un voyageur de Quebec
très bien
Publié le 13 nov. 2017 sur Expedia
Pour : Oui cette très bien
Parfait pour une journee ou deux avant de prendre la croisière et bien placé pour se promener dans la ville
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 nov. 2017 par FRANCESCA, Gestion de l’hôtel
Many Thanks!!!
par Claude de Québec Canada
Personne acceuillante
Publié le 22 sept. 2015 sur HotelsAccueil parfait, petit déjeuner parfait, stationnement dans la rue pas évident pour le couché c'était parfait
par Marcel de canada
endroit tranquille
Publié le 23 juin 2014 sur Hotelschambre tres propre ,bien situé,propriétaire gentil,
par un voyageur
hôtel pour les routards
Publié le 28 juill. 2013 sur Expedia
Pour : rien
Contre : l'éclairage et le petit déjeuner
Emplacement : bien
Pas d'accueil, petit déjeuner décevant, manque de confort, éclairage défaillant
par un voyageur
Publié le 13 juill. 2021 sur Expedia
Muy limpio y acogedor. Recomendable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 juill. 2021 par maura, Gestion de l’hôtel
muchas gracias :-)
par un voyageur
Cruise 🚢 port Hotel
Publié le 12 déc. 2019 sur HotelsVery friendly, pleasant stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 déc. 2019 par maura, Gestion de l’hôtel
Thank you very much :-)
par un voyageur de St. Louis
Publié le 11 déc. 2019 sur Expedia
Nice room in a small B&B. We were disappointed that we only saw the owner as we were leaving - and that was only by accident. There was a small kitchen where you could fix coffee, and have breakfast. No shampoo provided. Close to the train station.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 déc. 2019 par maura, Gestion de l’hôtel
Good morning
the B&B is a private home run by people who usually have another job, it's not a hotel with a 24-hour reception
however we give our customers the possibility of communicating with us 24-hour via an intercom connected to our mobile
however, we will always try to improve, so we thank you very much for your review
par un voyageur de Albuquerque NM
Publié le 18 nov. 2019 sur Expedia
It certainly is a safe place to stay, inside a gated compound. But it's a bear bones, virtually unmanned, operation. The only real detraction is the breakfast part. There's a basket of packaged items in your room to select from and a kitchen down the hall with a fridge, toaster and some other items such as cereal, juice, fruit and coffee to assemble as you wish. Not really what you expect from a B&B and, at 58 euros, it's not really an inexpensive night's stay for those on a budget. Our hotels in Orvieto and Siena were about the same price.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 déc. 2019 par maura, Gestion de l’hôtel
Thanks for the review, we will do our best to improve
par un voyageur
Publié le 18 nov. 2019 sur Expedia
The proprietor was excellent - friendly and helpful. The location was within easy access to the ocean and train station. Umbrellas were provided because of the heavy rains. She contacted the taxi service for our trip to the cruise. We did have some difficulty getting in (and she responded to our call) and OUT! There was a button to push above the outdoor entry and we couldn't locate it. A neighbor came over and let us out. Very interesting - excellent value!.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 nov. 2019 par Rosalba, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for your review. It is very important to us. We hope to see you soon