Note fondée sur 18 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 août 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juin 2024 par Violet, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing Red Mountain House as your host and we would love to host you again in future
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 8 oct. 2023 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 juill. 2023 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Red mountain

Publié le 1 juill. 2022 sur Hotels
I was thinking the breakfast is included and the restaurant only catering Italian menu not local menu. The bed was not comfortable.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 nov. 2020 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Convenient Location

Publié le 25 mars 2020 sur Hotels
Really helpful staff and convenient location. However not the best self catering facilities
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 oct. 2019 sur Expedia
stilvolle, nette Unterkunft am zentralen Platz von Clarens
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 oct. 2019 par Lola, Gestion de l’hôtel
Thank you for your nice comment. We hope to welcome you back again
4 sur 5
par un voyageur

Perfect Location

Publié le 11 févr. 2019 sur Hotels
Location was great - right on the village green so within close walking distance of restaurants, shops and galleries. Excellent hikes in the area, for both the novice and experienced hiker. Friendly service. We had the self-catering apartment which was spacious and clean with a fireplace and a barbecue area. Nice patio too.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 oct. 2019 par Lola, Gestion de l’hôtel
Sorry we seem to have missed your comment when it was made. Thanking you for your nice comments, we would love to welcome you back again
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 déc. 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 déc. 2018 par Lola, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review, we hope to welcome you back in the future