Note fondée sur 92 évaluations de clients

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4,1 sur 5
88 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 juin 2023 sur Expedia
très propre et confortable. bonnes informations d'arrivée , codes ok nous n'avons pas eu à contacter qui que ce soit. cuisine accessible avec 2 frigos et accessoires. Belle halte dans Clarenville en bordure de riviere et petite chute juste l'autre côté de la rue.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 mai 2023 sur Expedia
Le matelas était vraiment creux au centre et devrait être changé
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 août 2019 sur Expedia
La vue sur la rivière incroyable l accessibilité aux services et la grandeur des chambres
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 sept. 2024 sur Expedia
Great find
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 sept. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur de Regina

Publié le 15 sept. 2024 sur Expedia
Riverview Suites is a new building featuring a lovely location by the water. There is a shared kitchen and laundry which was very handy on our driving trip driving through Newfoundland. We enjoyed meeting the other guests. Coffee/tea were supplied and grocery shopping was a short drive away. There is a lovely trail we enjoyed across the street. The rooms were clean and well-stocked. The managers were available by phone when needed. We enjoyed our stay very much.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 sept. 2024 sur Expedia
Bath fan was loud. No mirrors in bedroom. Loved the easy access
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 sept. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur de Brampton

Publié le 8 sept. 2024 sur Expedia
Nice place,quite and clean
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 sept. 2024 sur Hotels
Good overall, but check-in was terrible. The door code was supposed to arrive the day before but it wasn’t sent until 11:36 the day of check-in. Since we didn’t have wifi yet we didn’t receive the message and that message was the only one with a contact phone number. Fortunately another guest was able to help us but it wasn’t fun at all. Not having a receptionist when the “touchless” system doesn’t work is awful.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 sept. 2024 par Riverview, Gestion de l’hôtel
"Gary, I apologize for any inconvenience you may have experienced. We typically send out the access code two day prior to your arrival at the location you booked. If you didn't receive it, rest assured it's not on our end. This is why we ask our clients to submit their own email addresses, and we send the code to Expedia, who then forwards it to you." Thank you