Note fondée sur 423 évaluations de clients

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3,9 sur 5
79 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 févr. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mars 2020 par HP, Gestion de l’hôtel
Thank you for your valuable review. we look forward to welcoming you again.
3 sur 5
par un voyageur

Motel de passage

Publié le 12 juin 2018 sur Hotels
L'hôtel se trouvant dans une petite ville éloignée de tous lieux touristiques, cela n'a sûrement pas aidé à nous faire un avis positif sur cet établissement. De premier abord, l'hôtel ne donne pas vraiment envie de s'y arrêter. Les chambres sont grandes, la literie confortable, mais la propreté laisse un peu à désirer. Pour une nuit cela reste acceptable, mais il ne faudrait pas que la nuitée dépasse le tarif actuellement proposé.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 août 2024 sur Expedia
So far so good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par James, Gestion de l’hôtel
Thank you
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par James, Gestion de l’hôtel
We will offer the better service and facility for you next time.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par James, Gestion de l’hôtel
We will offer the better service next time.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 août 2024 sur Expedia
Convenient, clean and a great price! Perfect stop on our way from Glacier to Banff!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par James, Gestion de l’hôtel
Thank you!!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 août 2024 sur Expedia
Good value for the cost.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par James, Gestion de l’hôtel
Thank you
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 août 2024 sur Expedia
I made it clear to the manager that I was unable to be near feathersat all due to a severe allergy. He provided 1 hard pillow only & I moved the pillows on one of the 2 beds as far from the space as possible. In the morning, I gad to find a pharmacy to get allergy pills to make it thru the 2nd night. We were not compensated when we got there & were told there would be no brunch as advertised as it was shut for a while. When we were handing in the door cards on the 2nd day, a mouse ran across the hall from under the brunch door.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par James, Gestion de l’hôtel
Yes, we remembered that you told us that you have an allergy after you check in. we told you that we give a memory-formed pillow to you and return the feather pillows. You did not return them. So we thought you were fine.(Generally, customers bring their own pillows if they have a feather allergy)Also, we do not mention any breakfast offer online at all. We hope that you need to develop your research skill on the web reservation and then complain about it. You kept endless requesting like towels, coffee while staying and we offered them continuously to satisfy the customer service.In fact, we were not going to say that the house keepers refused to clean your room which was so messy and disgust like a pig farm. It took a while to persuade the house keepers to clean your room even if they could not breath.(We had to turn on the air-ventilation machine in your room for a while)We did not kindly charge any penalty for the room messyLastly, Why didn't you write that a mouse is flying and drinking beer with us in the hall? We averagely meet 90% ordinary normal customers, 8% very humble, nice ones and the rest 2% worst ones.We hoped that you make a lot of money and stay a Hilton or Marriott hotel to offer free breakfast and non-allergic pillows
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 août 2024 sur Expedia
Everything was excellent!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par James, Gestion de l’hôtel
Thank you
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 août 2024 sur Expedia
Excellent customer service!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par James, Gestion de l’hôtel
Thank you!