Note fondée sur 947 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 sur 5
77 % des clients le recommandent
3,7 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Hôtel propre calme grande chambre ch 103

Publié le 26 juill. 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 août 2013 sur Hotels
3 sur 5
par thierry de meaux

personnel peu aimable

Publié le 28 juill. 2013 sur Hotels
La chambre était très moyenne en terme de propreté et de confort. Le petit déjeuner minimaliste. Seule la piscine est bien entretenue. La réceptionniste très peu aimable les groupes qui envahissent l’hôtel le soir et les cars qui font un bruit d'enfer sur le parking ne rendent pas l’atmosphère générale sereine et reposante.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 sept. 2024 sur Expedia
No amenities. No furniture. Not even a water glass. Lobby smelled like urine. Roof leaking. No vending operative. Window curtain didnt complete close. Floor greasy and slippery. Complete dump.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
We appreciate you taking the time to share your feedback with us. We regret the recent challenges you encountered while at our property. Your satisfaction is of utmost importance to us, and we are truly sorry for not meeting your expectations. We would like to get a better understanding of the concerns you have so that we can promptly address them. Please do not hesitate to contact us at your earliest convenience. Your feedback is of great value to us as we continuously work towards enhancing our offerings and providing the best possible customer experience. Once again, we apologize for any inconvenience this may have caused. We sincerely hope to make amends and earn back your trust.Nancy Y.#Team6
2 sur 5
par un voyageur de Wappingers Falls

Publié le 26 sept. 2024 sur Expedia
The property seems to have a lot of deferred Maintenance and there was a distinct smell of cigarette smoke in my room.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
2 sur 5
par un voyageur

Very dirty

Publié le 22 sept. 2024 sur Hotels
gas station bathrooms are cleaner. Sticky stuff on the night table I should have taken photo's
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 sept. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 sept. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 sept. 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 sept. 2024 sur Expedia
This is okay considering the price and no bugs.