Note fondée sur 952 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 sur 5
70 % des clients le recommandent
3,4 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for wonderful review.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2024 sur Expedia
The breakfast was a 2 (grade 0-5) The top bedspread had cigarette burns. We had to ask in the office for an ice bucket. Only two small table light, making the room very dark. No TV schedule. Charged a $15 pet fee Expedia doesn't show such a fee. I personally would try a different motel next time.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Manager., Gestion de l’hôtel
Sorry for inconvenience you had during your stay.
2 sur 5
par un voyageur

Go Next door

Publié le 4 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Manager., Gestion de l’hôtel
Thank you for the review. Please let us know how can we improve
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juill. 2024 sur Hotels
Clean no frills hotel. I stayed one night while traveling. Comfortable bed and clean shower.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2024 par Manager., Gestion de l’hôtel
Thank you so much for wonderful review. We hope to see you again soon.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 juill. 2024 sur Expedia
This was a last minute stop to sleep on my drive but we should’ve just paid a little more for a nicer hotel… the AC was super rattley and loud we ended up having to turn it down in the middle of the night because we couldn’t sleep. You can tell they’re doing renovations right now due to the dumpsters and boxes outside and the inside had been updated to look nicer. Who doesn’t love being woken up at 5 am from a diesel truck starting up right outside your door.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Sorry for inconvenience you had during your stay.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 juill. 2024 sur Expedia
In process of renovations. Arrived and had to avoid waterfall coming from second floor. My room missing bucket for ice, no coffee machine. No drawers to unpack clothing into. Also, no clock in room.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Manager., Gestion de l’hôtel
Thank you for the review. Wyndham does not require Ice Bucket, coffee machine in room anymore. But it is available at front desk.
3 sur 5
par un voyageur

Tennessee

Publié le 10 juill. 2024 sur Hotels
The only real thing that was not so great was that the TV went out. This is no fault of the facility so it is what it is. Breakfast was not so great with very limited choices.
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 juill. 2024 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Bathroom was terrible.

Publié le 6 juill. 2024 sur Hotels
The bathroom door was hard to close because it hit the toilet.. There was hair on the bathroom floor as well.