Note fondée sur 105 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,3 sur 5
3,3 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 sept. 2024 sur Hotels
I had a great time and slept well 😌 ☺️. THANK YOU VERY MUCH 😌 ❤️ JOANN PALMER
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2024 par pl, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review, we appreciate your business and the time you took to review our hotel.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2024 par pl, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review/score.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2024 par pl, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review/score, we appreciate your business.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2024 par pl, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review/score, we appreciate your business.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 août 2024 sur Expedia
The pictures don’t represent the actual overall condition of this motel. There were several sketchy characters hanging around the exterior of the building, as well.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2024 par pl, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review, the safety of our guest's is a high priority therefore we have inhouse security and cameras on property. There are several pictures that are of the old hotel.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 août 2024 sur Expedia
Property seemed a bit dated but was overall safe, clean, and welcoming.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2024 par pl, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review, we appreciate your business and the time you took to write a review.
1 sur 5
par un voyageur

Never again

Publié le 5 août 2024 sur Hotels
The person who checked us in was ridiculous. Everyone who stayed in the room had to give a copy of the ID She kept wanting me to let her fill out the paperwork that talked about my deposit Will never stay again
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par pl, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review, in regards to our front desk clerk, she was doing her job asking for everyone's ID who will be staying in the room, that is owners policy, and in regards to the paperwork it is her job to fill out paperwork and have you sign it.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par pl, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review, we appreciate your business.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2024 par pl, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par pl, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review, we appreciate your business.