Ratings based on 110 Guest Reviews
![](/static/default/default/images/infosite/tvl-guest-review-icon.png)
4.3 Room cleanliness
4.4 Service & staff
4.0 Room comfort
4.2 Hotel condition
![](/static/default/default/images/infosite/tvl-guest-review-icon.png)
TRAVELOCITY GUEST REVIEWS
Hear it directly from our travellers
by A traveller
Posted Aug. 24, 2023 on Hotels
Comment from Hotel Management
Oct. 4, 2023 by Sophie, Hotel Management
Bonjour,Merci d'avoir noté notre hôtel.Au plaisir de vous revoir.Bien cordialement.
by A traveller
Posted Aug. 29, 2022 on Expedia
Out of town with very little to do. Onsite restaurant closes at 9.30 pm. The rest of residents then vanish to their rooms leaving you feeling guilty for wanting some life.
Comment from Hotel Management
Aug. 29, 2022 by Sophie, Hotel Management
Bonjour,Désolée que notre établissement ne vous ait convenu.Effectivement, tous nos clients sont contents du calme de notre établissement.Pour plus d'ambiance, vous auriez dû prendre un hôtel en bord de mer.Bien cordialement.Sophie
by A traveller
Posted Aug. 25, 2022 on Expedia
The first hotel I ever stayed at where there was no staff.
It was Clean and check-in was efficient. once I understood I had a code to open the front door and the same code for the bedroom, i was fine.
There is a really nice restaurant beside the hotel, and dinner was enjoyable.
Handy to the A75 and it provided an early start to travel up the A75 in the cool of the day.
Comment from Hotel Management
Aug. 25, 2022 by Sophie, Hotel Management
Hello,Thanks for this great message.Best regards.Sophie
by A traveller
Posted Aug. 20, 2022 on Hotels
Comment from Hotel Management
Aug. 22, 2022 by Olivierbrithotel, Hotel Management
bonjour,merci d'avoir pris le temps de noter notre établissementCordialement Olivier
by A traveller
Posted Jul. 25, 2020 on Expedia
Comment from Hotel Management
Jul. 29, 2020 by Sophie, Hotel Management
Bonjour,
Merci d'avoir pris le temps de donner votre avis sur notre établissement.
Nous sommes ravis de constater que celui-ci a répondu à vos attentes.
Bien cordialement.
Sophie
by A traveller
Posted Oct. 31, 2018 on Hotels
Had trouble with the auto check-in. It found my booking but tried to charge me , even though I had paid with you, in advance. The Receptionist sorted it out when she arrived, but had to wait from 4p.m. until 5p.m.
Comment from Hotel Management
Nov. 30, 2018 by Sophie, Hotel Management
Bonjour,
Merci d'avoir pris le temps de poster un avis concernant votre séjour.
Je suis ravie que celui-ci ait répondu à vos attentes malgré le petit désagrément lors de votre enregistrement.
Au plaisir de vous revoir.
Bien cordialement.
Sophie
by A traveller
Posted Oct. 19, 2018 on Hotels
Comment from Hotel Management
Dec. 2, 2018 by Sophie, Hotel Management
Bonjour,
Merci d'avoir pris le temps de donner votre avis sur notre établissement.
Je suis ravie de constater que nos prestations ont répondu à vos attentes.
Au plaisir de vous revoir.
Bien cordialement.
by A traveller
Posted Jan. 28, 2024 on Hotels
Comment from Hotel Management
Jan. 29, 2024 by olivierbrithotel, Hotel Management
bonjourmerci beaucoup d'avoir pris le temps de noter notre établissement cela aidera les autres voyageursCordialementOlivier
by A traveller
Posted Jan. 18, 2024 on Hotels
Cousins un peu fin
Comment from Hotel Management
Jan. 18, 2024 by olivierbrithotel, Hotel Management
bonjour merci beaucoup d'avoir pris le temps de noter notre établissementnous tenons compte de votre remarque.CordialementOlivier
by A traveller
Posted Dec. 10, 2023 on Hotels
Comment from Hotel Management
Dec. 11, 2023 by olivierbrithotel, Hotel Management
bonjour merci d'avoir pris le temps de mettre un commentaireCordialementOlivier