Note fondée sur 699 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 sur 5
76 % des clients le recommandent
3,8 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2023 sur Expedia
I was really enjoy my trip There but one things its was not clean my room
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 janv. 2024 par minesh, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us and sending the valuable feedback.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 août 2022 sur Expedia
L’hôtel n’est pas dans la catégorie de la chaîne Hampton Inn ! La qualité est moindre ! Le déjeuner n’est pas très varié !
4 sur 5
par un voyageur de France

excellent rapport qualite prix

Publié le 21 juill. 2013 sur Hotels
Tres bonne impression : piscine ouverte des 5H du matin, excellent petit dejeuner servi jusque 10H.Tres bon accueil.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 oct. 2024
Staff was great. Met our needs
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 oct. 2024 par minesh , Gestion de l’hôtel
Thank you for your response. Hoping to see you again.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 sept. 2024
It’s true that ya get what you pay for which is the case here. It was a run down place in need of a complete renovation. One pot of coffee for guests so get up early if you want some.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 sept. 2024 par minesh , Gestion de l’hôtel
Thank you for your response. Sorry for the inconvenience caused during the stay. Informed the breakfast staff regarding it. And we are also focusing on the renovation part. Hoping to see you again.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 août 2024 sur Expedia
The hotel was in need of major updates. Crusty carpets in the room, uncomfortable beds, broken ice machines on every level, and stained linens were a few of issues we encountered. We arrived right after check-in but had to stand at the front desk waiting to be helped even though we could hear the manager right behind a wall. Overall not worth the visit
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par minesh , Gestion de l’hôtel
Thank you for your response. Sorry for the inconvenience caused during the stay. The ice machines now are in good condition. Sorry for waiting at the front desk informed the front desk staff members regarding this. Hoping to see you again.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 août 2024 sur Expedia
This is a nice property. Our room was clean and spacious. The beds were comfortable. The handicap parking was strangely on the side of the building away from the door. Breakfast was typical fare but some items were lukewarm. It needed more attention.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par minesh , Gestion de l’hôtel
Thank you for your response. Sorry for the inconvenience caused during the stay in the breakfast. Informed the breakfast staff members regarding this. Hoping to see you again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par minesh , Gestion de l’hôtel
Thank you for your response. Hoping to see you again
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par minesh , Gestion de l’hôtel
Thank you for your response. Hoping to see you again.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 août 2024 sur Hotels
The stay was good. Check in was easy. But the blankets had a stain the pillows were horrible to sleep with and the mattress was so worn down you rolled to the middle of the bed. Need better house keeping we found crumbs on the desk and the couch. Dirty bathroom
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par minesh , Gestion de l’hôtel
Sorry for the inconvenience caused during the stay. We informed the housekeeping regarding this. We are remodeling sooner everything seems to be alright. Hoping to see you again.