Note fondée sur 906 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 sur 5
3,6 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 août 2023 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur de Akron

Publié le 16 nov. 2024
Very dark lighting and trash cans overflowing.
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 oct. 2024
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 sept. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 sept. 2024 sur Expedia
O
5 sur 5
par un voyageur de Naples

Publié le 24 sept. 2024 sur Expedia
First class service
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 sept. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur de Louisville

Publié le 20 sept. 2024 sur Expedia
The pool was cool. However, there was a wet floor issue in our room that persisted for the week. I think it came from the air conditioner. Hopefully they fixed it after we left.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 sept. 2024 sur Expedia
Our room looked very tired. peeling "leather" on chair, fraying carpet was a possible tripping hazard, both lamp shades were damaged and the curtains had an unsightly stain. Long black hair in tub and empty container of body scrub. My brother had a room on the same floor and he did not have any of the issues we had. It was quiet and convenient to shops and the lake.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 sept. 2024 sur Hotels
I reserved a king room and they put me in a double and the thermostat was broken and needed replaced when I got to my room. Staff member at check in was not friendly or professional.