Note fondée sur 906 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 7 août 2023 sur Hotels
par un voyageur de Akron
Publié le 16 nov. 2024
Very dark lighting and trash cans overflowing.
par un voyageur
Publié le 20 oct. 2024
par un voyageur
Publié le 25 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 24 sept. 2024 sur Expedia
O
par un voyageur de Naples
Publié le 24 sept. 2024 sur Expedia
First class service
par un voyageur
Publié le 21 sept. 2024 sur Expedia
par un voyageur de Louisville
Publié le 20 sept. 2024 sur Expedia
The pool was cool. However, there was a wet floor issue in our room that persisted for the week. I think it came from the air conditioner. Hopefully they fixed it after we left.
par un voyageur
Publié le 18 sept. 2024 sur Expedia
Our room looked very tired. peeling "leather" on chair, fraying carpet was a possible tripping hazard, both lamp shades were damaged and the curtains had an unsightly stain. Long black hair in tub and empty container of body scrub. My brother had a room on the same floor and he did not have any of the issues we had. It was quiet and convenient to shops and the lake.
par un voyageur
Publié le 18 sept. 2024 sur Hotels
I reserved a king room and they put me in a double and the thermostat was broken and needed replaced when I got to my room. Staff member at check in was not friendly or professional.