Note fondée sur 1 191 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 sur 5
3,8 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 août 2024 sur Expedia
La chambre est munie dune cuisine complète ! Jaurais aimé un peu plus de variété su dejeuner, mais il y avait du bon café !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2024 par ESA Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 juill. 2024 sur Expedia
Dirty pool and minimal breakfast were dispointing. Rooms are nice and clean.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2024 par ESA Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 juill. 2024 sur Expedia
Room was very clean but we booked a room with kitchenette and no pots pans dishes were provided. We learned later that we needed to ask for it. The pool was super dirty, not clear and a karge briwn ring around the water edge. This is unfortunate because it would be nice. Breakfast is very very basic. No toaster. Just yoghurt and eggs in a fridge and pouches of oatmeal to mix with hot water. No orange juice. Coffee and tea. Oranges occasionally.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juill. 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Isabelle, Thank you for your feedback. We're glad to hear the room met your cleanliness standards. We regret that the kitchenette items and pool conditions did not meet your expectations. For future stays, please feel free to request any kitchenware you need, and we'll ensure it's provided. Your comments about breakfast and the pool are valuable, and we will use them to make necessary improvements.Sincerely,Hotel Management
4 sur 5
par un voyageur de Sainte julie

Publié le 21 juill. 2024 sur Expedia
Le déjeuner est une vraie farce.. gruau en sachet et c'est à peu près tout...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2024 par ESA Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 mai 2024 sur Expedia
Tres bien
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 mai 2024 par ESA Management Team, Gestion de l’hôtel
Greetings Patrick! Thank you for your valued feedback and choosing us as your preferred hotel! We hope you found your experience with us referral worthy and we look forward to hosting you again soon!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 avr. 2024 sur Hotels
Chambre grande et confortable, mais petit-déjeuner indigent : pas de pain, des céréales mais pas de lait, pas de jus de fruit
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 avr. 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Emmanuel, Thank you for your feedback! We're delighted you found our rooms spacious and comfortable during your stay at Extended Stay America. However, we apologize for any inconvenience regarding breakfast. We'll address this to ensure a better experience for future guests and consider future offerings that meet your expectations. We appreciate your valuable input and hope to welcome you back for an even more enjoyable stay.Sincerely,Hotel Management
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 oct. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 oct. 2023 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for the perfect score, we appreciate that you enjoyed your stay. We hope to see you again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 oct. 2023 sur Expedia
Tout était parfait. Déjeuner très simple par contre, mais sinon excellent.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 oct. 2023 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Alexandre, Thank you for being our guest. It is glad that you had a good time. However, we are sorry for the breakfast choices not meeting your liking, and we have shared your remarks with the concerned individuals for further improvement. Please reconsider and return, as we would welcome the opportunity to provide you with the seamless stay you deserve at Extended Stay America.Sincerely,Hotel Management
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 août 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 sept. 2023 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
We apologize that we did not meet your expectations. We will use your review to enhance the guest experience. We hope that you will give us another chance to regain your trust and rebook with us.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 déc. 2024