Note fondée sur 763 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Excellent
Publié le 15 sept. 2018 sur HotelsBien aimé cette hotel, propre, calme et confortable.
par un voyageur de Montréal
Publié le 12 sept. 2018 sur Expedia
Tranquillité des lieux et amabilité du personnel
Au déjeuner, plus de choix-santé serait bienvenu
par un voyageur
Publié le 9 déc. 2024
clean, friendly staff
par un voyageur
Publié le 19 sept. 2024 sur Expedia
Staff was pleasant, and rooms were nice.
par un voyageur
Publié le 5 sept. 2024 sur Expedia
newer facility, fresh, clean-bathroom smallest ever (who uses the tub anymore? had walkin shower with reasonable space in a different hampton-north olmsted? was great), beds too soft- desk right next to/too close to ac unit, cant see tv from desk because of tall cabinet between desk and tv, otherwise great place-would stay again
par un voyageur
Publié le 2 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur de Wixom
Publié le 31 août 2024 sur Expedia
Great place to stay, very spacious and very helpful.
par un voyageur
Publié le 31 août 2024 sur Expedia
It was clean. The breakfast wasn’t bad…normal Hampton Inn breakfast. The bed was comfortable; however, the room and bathroom were small. Additionally, I find the charge of $75 as a pet charge for one night to be obscene. We have been traveling for weeks and I understand a change, but $75 is too much.
par un voyageur
Publié le 19 août 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 14 août 2024 sur Expedia
Great Stay!