Note fondée sur 620 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Publié le 22 juill. 2024 sur Expedia
Déjeuner avec belle variété. Bonnes commodités.
par un voyageur de Bécancour
Publié le 6 juill. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 8 août 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2019 par Management, Gestion de l’hôtel
Dear Traveler.
Thank you so much for taking the time to leave us such a wonderful review. We hope to see you back on your next travels.
par un voyageur
Publié le 2 oct. 2018 sur Hotels
par Bruno
Très Standard
Publié le 30 mars 2017 sur HotelsHotel américain standard
Rapport qualité prix très moyen
par Bruno
Bon hotel
Publié le 5 févr. 2017 sur HotelsChambre très standard
par un voyageur
Hotel propre avec un excellent déjeuner
Publié le 11 oct. 2016 sur HotelsL'hôtel est propre avec un excellent déjeuner.
L'accès à la Ville de Cleveland est rapide (du moins la fin de semaine).
En provenance de la 90 est, le GPS nous a fait faire un détour. Chercher à rejoindre l'hôtel via le route 44.
par FC de Europe
very good hotel
Publié le 15 avr. 2014 sur HotelsRooms are clean and well maintain in a perfect condition.
par un voyageur
The no-sleep hotel
Publié le 2 oct. 2024 sur HotelsThe hallway fire alarm went off randomly throughout the night, a dozen or more times. We were afraid to go to sleep for fear of being jolted awake at any moment. We called the desks, and they said, "Yeah, we've been having problems with that." So, we willingly booked into a hotel that knew we wouldn't be able to sleep. We might as well have stayed on the road all night.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 oct. 2024 par Sarah Ansell, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your experience. I’m truly sorry for the disturbance caused by the fire alarm issues during your stay. A peaceful night’s rest is essential, and I regret that this was disrupted. We understand how unsettling it must have been, and we are addressing these technical issues to prevent future occurrences. Please feel free to reach out directly if there’s anything we can do to make this right. Your feedback is invaluable in helping us improve.
par un voyageur
Publié le 27 sept. 2024 sur Hotels
It was a good stay. Staff was friendly as well as courteous. Overall we were pleased. Thanks again!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 oct. 2024 par Sarah Ansell, Gestion de l’hôtel
Thank you for your positive rating! We’re glad you had a good stay and appreciate your feedback. If there’s anything we can do to make your next visit a 10 out of 10, please let us know. We look forward to welcoming you back soon!