Note fondée sur 864 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
4,7 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 mars 2024 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2022 par Evan - AFOM, Gestion de l’hôtel
I am sorry your stay was less than stellar and we hope you will give us another chance in the future!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 déc. 2024
We had such an amazing time. The whole staff was wonderful to my family. The room was clean and organized. The pool was great. The restaurant Burnham was delicious.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 sept. 2024 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 sept. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
Excellent friendly staff.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Ivan, we're thrilled you enjoyed our team's hospitality and look forward to welcoming you back for another great stay!
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 sept. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 sept. 2024 sur Expedia
Modern, friendly, great breakfast, views, roof top bar.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Mary, we're thrilled you had a positive experience and the opportunity to enjoy the views and rooftop bar. Thank you for your rating, and we hope to welcome you back soon.
5 sur 5
par un voyageur de Chicago

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 sept. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 sept. 2024 sur Expedia
Aziz at Valet and the bell service were top notch. Front desk made everything easy. The room was perfect, and very clean. We had a wonderful dinner on-site. Never been to Cleveland, but now we want to come back and stay with you again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 sept. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Luke, we are honored you chose Hilton Cleveland Downtown for your first trip to Cleveland and delighted you had such an amazing stay. Your kind comments about our spotless accommodations, delicious dinner, and wonderful service are truly appreciated and will be shared internally. We look forward to welcoming you back and impressing you once again.