Note fondée sur 915 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 31 août 2024 sur Expedia
Non existent customer service
par un voyageur
Publié le 1 mars 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mars 2023 par James, Gestion de l’hôtel
Thank you for the feedback! We hope next time you are here is a better experience!
par un voyageur
Publié le 13 sept. 2022 sur Hotels
par un voyageur
heck in horrible
Publié le 3 août 2020 sur HotelsUn Check in deplorable, plus de 40 minutes pour avoir les cles d'une chambre sur les deux. Pour recuperer la deuxieme nous sommes obliges de refaire la queue ... et la fille a la reception etait plus que desagreable. Heureusement le personnel que nous avons eu apres etait agreable ...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2020 par FD , Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time out to write a review. We certainly apologize that your check in was lengthy and you did not receive a warm welcome. There was a follow up made in the system and we hope you book with us again to show you are true HGI warm welcome. Again, thank you so much,
par un voyageur
Publié le 18 sept. 2024 sur Expedia
Like location to Progressive field
par un voyageur
Publié le 16 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 16 sept. 2024 sur Expedia
The area around the hotel is not the best, with homeless camps and unsavory characters. The check in process was a joke. Our room had mold in the tub and on the air conditioner. Our toilet didn't flush. I reported it, and when I came back much later, it wasn't corrected. I was told that there was nothing they could do. Only when I insisted, they put me in another room.
par un voyageur
Publié le 16 sept. 2024 sur Expedia
The hotel was good but it was completely booked and it did not have enough towels to go around. The staff was friendly but we had two separate issues with the lock on our door. KD was the Maintenance person who fixed it and she was up there in a flash and fixed the issue both times.
par un voyageur
Publié le 15 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 10 sept. 2024 sur Expedia