Note fondée sur 992 évaluations de clients
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4,3 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Publié le 25 juin 2024 sur Expedia
Très bien situé
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juin 2024 par HotelMgmt, Gestion de l’hôtel
Our location in the vibrant Gateway District is always a big hit! We are so glad you chose Hotel Indigo Cleveland Downtown and could enjoy all the local attractions! We hope to welcome you back soon, Nadia!
par un voyageur
Publié le 20 mai 2024 sur Expedia
Le staff à l'accueil sympathique.
Aucun Service à l'entretien de la chambre, 3 nuits, la chambre n'a jamais été faite 0
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 mai 2024 par HotelMgmt, Gestion de l’hôtel
Claude, we are thrilled the team won you over with their warmth, but we regret there was confusion regarding housekeeping. Should you want your room serviced just reach out to the team and we will gladly assist. Thank you for your review. We hope to win you over entirely next time!
par un voyageur
Publié le 4 sept. 2023 sur Expedia
Hotel bien rénové et personnel vraiment très gentil et attentionné. 👌
Super ambiance si on veut aller voir un match de baseball au Progressive Field. On a même eu 2 soirs de feux d’artifice!
On peut vraiment bien visiter la ville à pied. Et facile pour le train pour l’aéroport et pour visiter les musées dans University Circle. Je recommande.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2023 par Hotelmgmt, Gestion de l’hôtel
Thank you, Marie-Josee, for your kind words and recommendations! We're delighted to hear that you enjoyed our renovated spaces and found our staff to be friendly and attentive. It sounds like you had a great time watching the baseball game and exploring the city on foot too. It's wonderful that our location provided such convenience for your travels. The fireworks must have been a spectacular sight! We're thrilled that you had such a positive experience, and we hope to welcome you back to Hotel Indigo Cleveland Downtown on your next visit to our area!
par un voyageur
Publié le 22 août 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2022 par Hotelmgmt, Gestion de l’hôtel
We love to hear from our guests and are just thrilled you had a great time. Thank you, Pascal, and come back soon!
par un voyageur de Sandusky
Publié le 10 sept. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2024 par HotelMgmt, Gestion de l’hôtel
Andrea, what a joy to find your five-star rating, thank you! We hope it won’t be long before you can experience it all again!
par un voyageur
Publié le 22 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par HotelMgmt, Gestion de l’hôtel
Your excellent score is greatly appreciated. Thank you and we can't wait to host you again, Joseph!
par un voyageur
Publié le 19 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Hotelmgmt, Gestion de l’hôtel
Thank you for your rating, Carreesela. We would be grateful to have the opportunity to host you again so that we can make a better impression on you.
par un voyageur de DEERFIELD
Publié le 19 août 2024 sur Expedia
Location
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Hotelmgmt, Gestion de l’hôtel
Steve, we are glad we could provide you with a convenient location to ease your travels. However, we regret other areas of your stay were not as perfect. We hope to learn more details about how to serve you better during your future visits so we can win you over entirely!
par un voyageur
Publié le 19 août 2024 sur Expedia
its very convinced location
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Hotelmgmt, Gestion de l’hôtel
We are proud to offer our guests a perfect location in Cleveland and love that it met your travel needs perfectly! Thanks for sharing your experience, Xin! Revisit us at Hotel Indigo Cleveland Downtown soon!
par un voyageur
Publié le 16 août 2024 sur Expedia
nothing unique monday night i had to wait 20 min to get my car out of the garage tuesday night 45 min n missed dinner ! 2 mornings over 20 min waits !!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par HotelMgmt, Gestion de l’hôtel
Thank you, Michael, for sharing your experience. We're truly sorry to hear about the long waits you encountered when retrieving your car from the garage, especially when it caused you to miss dinner. This is far from the efficient service we strive to provide. Your feedback highlights an important area for improvement, and we’ll be addressing these delays to ensure a smoother process for our guests. We appreciate your patience and hope to offer you a much better experience in the future.