Note fondée sur 559 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,9 sur 5
54 % des clients le recommandent
2,8 Propreté de la chambre
3,3 Service et personnel
2,9 Confort de la chambre
2,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur de Granby

Publié le 9 avr. 2024 sur Expedia
Vieux mais confortable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 avr. 2024 par Rich, Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your comment. We pride ourselves on being comfortable.
4 sur 5
par Stéphane

Arrêt pour une nuIt

Publié le 10 sept. 2017 sur Hotels
Arrêt pour une nuIt. Bien située. Endroit tranquille.
4 sur 5
par thierry de meaux

tres bon rapport qualité /prix

Publié le 16 juill. 2013 sur Hotels
Tres bien pour le prix déjeuner varié et copieux
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2024 sur Expedia
They bed bugs
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par RICH -MANAGEMENT-, Gestion de l’hôtel
THANK YOU. WE ARE GRATEFUL OF YOUR INPUT. WE ARE CONTINUALLY IMPROVING.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 août 2024 sur Expedia
Walls were paper thin. The floor was uneven throughout the room (meaning there were low spots) Sheets had old burn holes and the "comforter" was thrift store quality full of pilling and old burn holes. The towels were worn out - like from a thrift store. Not even a cheesy coffee pot. I could hear everything in the rooms next to me and through my door. A few kind of shady characters milling around. Worth about HALF of what it actually cost.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Pp, Gestion de l’hôtel
Thank you for stay with us
1 sur 5
par un voyageur

Terrible Experience

Publié le 12 août 2024 sur Hotels
We only stayed for about 10 mins, long enough to book new hotel. Our room had a broken dead bolt, blood on pillow and pillowcase, and burn hole in blanket. When I brought it to staff attention and advised we were leaving, her response was that she was surprise another hotel had an opening. She said nothing about the issues we had. I’m waiting on refund, but it is almost impossible to reach anyone by phone, including management.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par RICH -MANAGEMENT-, Gestion de l’hôtel
THANK YOU .WE VALUE YOUR INPUT. WE CONTINUALLY STRIVE TO IMPROVE .
1 sur 5
par un voyageur

Disappointing

Publié le 12 août 2024 sur Hotels
I was very disgusted and disappointed. It was roaches crawling everywhere , bathroom dirty, sheets dirty , who room overall dirty !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par RICH -MANAGEMENT-, Gestion de l’hôtel
THANK YOU. WE VALUE YOUR INPUT. WE CONTINUALLY STRIVE TO IMPROVING.
1 sur 5
par un voyageur de Altus

Publié le 12 août 2024 sur Expedia
Gross
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Pp, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 août 2024 sur Expedia
They have cockroaches people live there permanently. Won't use Expedia again. Hopefully I don't have bugs in my bags
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Pp, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 août 2024 sur Expedia
Very nice place to visit
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Pp, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us