Note fondée sur 728 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
88 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juill. 2024 par The 9 Management Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for your amazing review! We’re so pleased you had a positive experience at our hotel. Your feedback is appreciated.
4 sur 5
par un voyageur

Très bon hôtel

Publié le 21 déc. 2017 sur Expedia
Personnel extra ! Bonne situation ! Chambres grandes. Environnement bruyant par contre
4 sur 5
par Elisabeth de Lausanne

Hôtel très confortable

Publié le 10 juill. 2015 sur Hotels
Hôtel très confortable
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2024 sur Hotels
Very nice hotel close to the stadium. Was a bit pricey that weekend
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par kenny, Gestion de l’hôtel
Seeing that you had a perfect 10 experience is the best thing we could hope for! Your review means a lot tous. We look forward to serving you for many years to come! Cheers.Kenny Didier, General Manager Metropolitan at the 9.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 août 2024 sur Expedia
.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par kenny, Gestion de l’hôtel
Hi Dan, Thank you for the nice review. Look forward to seeing you again soon.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par kenny, Gestion de l’hôtel
Hi Andrew, very sorry we fell short of your expectations. I do hope you give us another try.
1 sur 5
par un voyageur de Shoreline

Publié le 3 août 2024 sur Expedia
Hotel is dirty and understaffed. Our rooms were filthy and the bedding was stained. When you needed to reach the front desk or room service no one would answer the phone, or if they did they would put you on hold for 15 minutes and forget about you. Definitely not worth the price by any means.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par kenny, Gestion de l’hôtel
Hi Devon, I apologize regarding your stay with us. I have shared your feedback with the appropriate staff as we are always trying to improve.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juill. 2024 sur Expedia
The rooms are very small and they don’t give you enough towels. We didn’t even have a towel to step out of the shower on. Also, for the price of this hotel, our view was just staring at another building. They did not even give us the option to upgrade to a better view, which they could have easily sold us on. The Vault and the rooftop are great but I wouldn’t spend the money to stay here again. The rooms at the Crown Plaza and The Hyatt are much nicer.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par kenny, Gestion de l’hôtel
Hi Natalie, I apologize about your stay. I have shared your feedback with the team in hopes of improving.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 juill. 2024 sur Expedia
Staff were friendly, professional, and helpful.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juill. 2024 par The 9 Management Team, Gestion de l’hôtel
Your feedback brightened our day! We're glad you had a great stay. Thank you for choosing us!
5 sur 5
par un voyageur

Nice large room, but pricy

Publié le 25 juill. 2024 sur Hotels
The rooms suites were quite modern and large however they also seem quite pricey for the level of quality
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juill. 2024 par The 9 Management Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review! We’re so pleased you enjoyed your room. Please know your feedback is taken very seriously.