Note fondée sur 324 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 6 oct. 2024 sur Expedia
Total crap-hole. A Motel 6 should not be this nasty and run down. I stay in hotels/motels quite often and this has turned me off of Motel 6 completely. Het Motel 6, maybe you should inspect your franchises because this one is a dump
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Shanda, We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback. Natalie #Team6
par un voyageur
Publié le 1 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Jesus,Thank you for the amazing review!Maz K.#Team6
par un voyageur
Publié le 1 sept. 2024 sur Expedia
This was well taken care of as far as the bldgwent but there were pot holes as big as mycar (not exaggerating)
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Tanna, Thanks for your feedback! Providing a top-notch guest experience is always our goal, and we’re committed to improving. We hope to see you back soon! Natalie #Team6
par un voyageur
Publié le 31 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2024 par Brand Experience Team , Gestion de l’hôtel
Hi Rodolfo, Thank you for the great rating!! We look forward to providing your future lodging needs. Kaur J. #team6
par un voyageur
Publié le 29 août 2024 sur Hotels
Trashy.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 août 2024 par Brand Experience Team , Gestion de l’hôtel
Hi Matthew, Thank you for your rating. We are sorry to hear that your experience did not meet your expectations. Your feedback is valuable to us, and we would appreciate hearing more about your stay so we can address any concerns you may have had. Please feel free to reach out to us.Kaur J. #team6
par un voyageur
Publié le 5 août 2024 sur Expedia
Stayed one night, dirty, pool wasn't open, ice machine didn't work, no hot water
par un voyageur
Publié le 14 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hey friend, thanks for taking time to share your review. We appreciate your support.Lilith#Team6
par un voyageur
Publié le 1 juill. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 18 juin 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 15 juin 2024 sur Expedia
Great stay
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juin 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6