Note fondée sur 321 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 sur 5
76 % des clients le recommandent
3,6 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 août 2024 sur Hotels
Trashy.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 août 2024 par Brand Experience Team , Gestion de l’hôtel
Hi Matthew, Thank you for your rating. We are sorry to hear that your experience did not meet your expectations. Your feedback is valuable to us, and we would appreciate hearing more about your stay so we can address any concerns you may have had. Please feel free to reach out to us.Kaur J. #team6
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Expedia
Stayed one night, dirty, pool wasn't open, ice machine didn't work, no hot water
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hey friend, thanks for taking time to share your review. We appreciate your support.Lilith#Team6
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 juill. 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 juin 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 juin 2024 sur Expedia
Great stay
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juin 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 juin 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Buffey, Thank you for positively rating your stay!Natalie #Team6
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 juin 2024 sur Expedia
Not a good place for kids. Bed had some inserts that smell so bad.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 juin 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Victor,Thank you for providing your feedback. Your experience is definitely not our standard of service. We appreciate you bringing this to our attention. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6
4 sur 5
par un voyageur

Diamond in the rough

Publié le 26 mai 2024 sur Hotels
At first glance, you’re probably thinking this is a bad place to stay and you would be wrong. It’s actually very nice for the price especially. The rooms are large and spacious. They are very clean. The beds were comfortable. The air conditioner was cold. Overall a great place to stay. No place is perfect and without flaws. The flaws here? The building is solid concrete so cell signals are pretty bad. And the WiFi also was on the struggle bus and somewhat spotty. Other than that, I highly recommend this place. I’d stay again.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 mai 2024 sur Expedia
They don't offer continental breakfast we went there because of severe flooding in Texas and it would have nice for this and aso reservation was for non smoking and went in the room and it smelled like some one was smoking in it