Note fondée sur 34 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,9 sur 5
41 % des clients le recommandent
2,9 Propreté de la chambre
3,5 Service et personnel
2,8 Confort de la chambre
2,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Nul

Publié le 20 juill. 2016 sur Expedia
Accueil nul. Chambre salle, à fuir choisir un autre hotel
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 sept. 2024
Excellent
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par Rp, Gestion de l’hôtel
Thank you for feedback.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 mars 2021 sur Expedia
4 sur 5
par Lars

für den Preis ok

Publié le 22 juin 2016 sur Hotels
guter Durchschnitt
3 sur 5
par mary l de MEMPHIS TN

UNHAPPY CAMPER.!!!

Publié le 5 juin 2016 sur Hotels
The room was fair.The phone did not work. The bathroom commode was not attached to the floor and rocked when u sat on it.The pool was open but not clean. THEY OVERCHARGED ME FOR THE ROOM.THE CLERK WAS DISHONEST,I PAID HALF BY CREDIT CARD AND MY QUEST PAID HALF WITH CASH. SHE STILL CHARGED MY CREDIT CARD THE FULL AMOUNT, THE MANAGER GAVE ME THE RUN-AROUND FOR 3 DAYS AND NEVER CORRECTED THE PROBLEM,SAID SHE WOULD WATCH THE TAPE BUT NEVER GOT BACK TO ME.WHEN I ASKED TO SPEAK TO THE CLERK WHO CHECKED US OUT,I WAS TOLD SHE DIDN'T WORK THERE ANYMORE.I FILED A COMPLAINT WITH MY CC COMPANY. I WON'T STAY THERE AGAIN.
4 sur 5
par Johnny de Waynesville

Very good hotel

Publié le 9 mai 2016 sur Hotels
I've stayed at this hotel before and as always been a pleasant stay especially for the price.
3 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur de Memphis

Fine but...

Publié le 8 avr. 2016 sur Expedia
It was fine but pillows are so flat, it was like sleeping without pillow. You might have to take your own.
3 sur 5
par Carla

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 avr. 2016 sur Hotels
3 sur 5
par Carol

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 mars 2016 sur Hotels
3 sur 5
par BRIAN

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 janv. 2016 sur Hotels