Note fondée sur 868 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,8 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juin 2024 par Recordo, Rediresponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Hey Peggie,Thank you for taking the time to complete our survey. The staff at the Red Roof Inn Cleveland - Westlake and I were saddened by your 1/5 score following your stay. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know where we can improve. Your feedback is critical to Red Roof as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests.On your next stay should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Red Roof hope you’ll visit us again on your next trip.Sincerely,RecordoRed Roof ManagementRediresponse Specialist
4 sur 5
par un voyageur de ste marguerite du lac Masson

Publié le 19 oct. 2019 sur Expedia
c'est ok ! tout etait PROPRE lorsque je retournerai à Cleveland je sejourneraiacet établissement sans aucun problème.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 nov. 2019 par Shawna K.-GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for leaving such a nice review of our property! We hope to see you soon!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 oct. 2019 sur Hotels
Plus de variété pour le déjeuner
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 nov. 2019 par Shawna K. -GM, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for the review, we appreciate the feedback!
4 sur 5
par un voyageur

Suffisant pour une nuit

Publié le 7 août 2019 sur Hotels
De passage pour une nuit, ce fut agréable de se reposer dans le calme, endroit intéressant pour la tranquillité. Chambre propre et bien aménagée. Personnel à la réception sans façon, plutôt robotisée. Petit déjeuner très basic café, bouteille d’eau, barre tendre et petit bagel en sachet.
5 sur 5
par un voyageur de BROOMFIELD

Publié le 24 sept. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 sept. 2024 par WestLakeMC, Gestion de l’hôtel
Thank you for the fantastic score, please next time, let us know what you loved about your stay. have a wonderful day!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2024 sur Expedia
Checked out as soon as I walked into the room.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Westlake MC, Gestion de l’hôtel
Please contact the property to discuss issues that caused this action. thank you
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Westlake MC, Gestion de l’hôtel
Thank you for the wonderful review. Have a fabulous day!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Expedia
Never clean the room for three days.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Westlake MC, Gestion de l’hôtel
Sorry to see that you had issues with your stay. We are on a limited cleaning schedule as posted at the front check in area. Full service stay over cleaning is to be done after three nights. Towels and other supplies are available 24/7 at the desk and by request during the hours of 9am-3pm.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Expedia
Didn’t clean room for three days. Sad
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Westlake MC, Gestion de l’hôtel
Sorry to see that you had issues with your stay. We are on a limited cleaning schedule as posted at the front check in area. Full service stay over cleaning is to be done after three nights. Towels and other supplies are available 24/7 at the desk and by request during the hours of 9am-3pm.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Westlake MC, Gestion de l’hôtel
Thank you for the positive feedback. Have a good day!