Note fondée sur 776 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 13 avr. 2023 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 28 juill. 2022 sur Expedia
La chambre etait propre et le lit confortable. L'hotel aurait bien besoin d'etre raffraichit. Alarme incendie dans la nuit et nous avons du evacuer .. due à une chambre fumeur!!! Ce qui arrive une fois par semaine selon les responsa les de l'hotel. Le dejeuner compris consistait en du gruau, des pommes et des brioches en sachet.
par un voyageur
Publié le 18 janv. 2022 sur Expedia
Petit déjeuner très bien. Bon départ pour la journée.
par un voyageur
Bon hôtel mais bruyant
Publié le 23 sept. 2019 sur HotelsBon établissement, mais une voie de chemin de fer et une boîte de nuit à côté ont compliqué la nuit.
Le petit déjeuner est un peu juste.
par un voyageur
Publié le 24 août 2024 sur Expedia
The staff were friendly and professional. We arrived late and left early, so there is not a lot more to report.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 août 2024 par General Manager Super 8 by Wyndham Mentor Ohio, Gestion de l’hôtel
Dear David, Thank you for your positive evaluation and feedback. It encourages all of us as we strive to provide exceptional guest experiences. We are happy you found our staff friendly and professional. We look forward to seeing you again soon. Sincerely, General Manager Super 8 by Wyndham Mentor Ohio
par un voyageur
Publié le 24 août 2024 sur Expedia
Stayed 2 nights, on the departure morning, no soap, shampoo. Housekeeping cleared from day before
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 août 2024 par General Manager Super 8 by Wyndham Mentor Ohio, Gestion de l’hôtel
Dear Richard, Thank you for evaluating our hotel. Your experience is important to us, and we appreciate the time you took to bring your concerns to our attention. We hope you will give us another opportunity to exceed your expectations. Sincerely, General Manager Super 8 by Wyndham Mentor Ohio
par un voyageur
Publié le 23 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 août 2024 par General Manager Super 8 by Wyndham Mentor Ohio , Gestion de l’hôtel
Dear Robert, Thank you for your positive evaluation. It encourages all of us as we strive to provide exceptional guest experiences. We look forward to seeing you again soon. Sincerely, General Manager Super 8 by Wyndham Mentor Ohio
par un voyageur
Publié le 22 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2024 par General Manager Super 8 by Wyndham Mentor Ohio, Gestion de l’hôtel
Dear Diana, Thank you for evaluating our hotel. Your experience is important to us, and we appreciate the time you took to bring your concerns to our attention. We hope you will give us another opportunity to exceed your expectations. Sincerely, General Manager Super 8 by Wyndham Mentor Ohio
par un voyageur
Publié le 19 août 2024 sur Expedia
The bathroom had black mold on the tile
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2024 par General Manager Super 8 by Wyndham Mentor Ohio, Gestion de l’hôtel
Dear Seria, Thank you for evaluating our hotel. Your experience is important to us, and we appreciate the time you took to bring your concerns to our attention. We hope you will give us another opportunity to exceed your expectations. Sincerely, General Manager Super 8 by Wyndham Mentor Ohio
par un voyageur
Publié le 19 août 2024 sur Expedia
We got to the property and there was 3 inches of water to get into the lobby. We got to the room and the air conditioning was not on. I tried to turn it on and only the fan would work. I call the front desk. He came down and said that F1 meant it was working. I knew he was wrong. We had no air all night. The TV was half screen and the tub did not drain well. The breakfast was not anything that I could eat because I am gluten free. Will not stay in a Super 8 again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2024 par General Manager Super 8 by Wyndham Mentor Ohio , Gestion de l’hôtel
Dear Amy, Thank you for evaluating our hotel. Your experience is important to us, and we appreciate the time you took to bring your concerns to our attention. We hope you will give us another opportunity to exceed your expectations. Sincerely, General Manager Super 8 by Wyndham Mentor Ohio