Note fondée sur 391 évaluations de clients

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3,5 sur 5
61 % des clients le recommandent
3,7 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 juill. 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 juill. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juill. 2023 par Andrea , Gestion de l’hôtel
Hi Serena,Thank you so much for your review- we're glad you enjoyed your stay with us!
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 juin 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juin 2023 par Andrea, Gestion de l’hôtel
Hi Flora,We understand that with a 4 star review there is a lot of improvement that we could make.Could you please leave us some examples on how we could have made your stay better?
4 sur 5
par un voyageur

Motel convenable bien pour une étape d’une nuit.

Publié le 19 juin 2023 sur Hotels
Reservation de dernière minute due à un détour lié aux incendies. Motel convenable bien pour une étape d’une nuit.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 juin 2023 par Hannah, Gestion de l’hôtel
Thank you for your nice review! I hope we see you again!
4 sur 5
par un voyageur de holladay

Publié le 9 août 2024 sur Expedia
Had pictured something nicer.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 août 2024 sur Expedia
Property refused to refund even though we couldnt get there due to fires in the area. Third party booking site as well as myself tried multiple times. We were promised a credit at a minimum and also have not seen that.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par FRONT DESK, Gestion de l’hôtel
We apologize for the inconvenience you've experienced. Our policy states that guests who cannot make it due to unforeseen circumstances are offered a credit for future stays. Our resort was not directly impacted by fires, and we have accommodated many guests who have checked in as scheduled. If you have not received your credit, please contact us directly so we can resolve this matter promptly. Thank you for bringing this to our attention.
4 sur 5
par un voyageur

Good tourist stop

Publié le 4 août 2024 sur Hotels
Decent motel, good amenities with reasonable restaurant. Clean room with all we needed.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par FRONT DESK, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback! We're glad to hear that you found our amenities and restaurant to be good, and that your room had everything you needed. We hope to welcome you back to David Thompson Resort in the future!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2024 sur Expedia
Good
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 août 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur de SHORELINE

Publié le 3 août 2024 sur Expedia
Room was clean just outdated. No A/C, no fan. Didn't feel comfortable leaving the window open, more like a 2 floor motel vs. a lodge, with very little privacy. We just stayed one night even though we booked 2 nights non-refundable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par FRONT DESK, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We're glad to hear that the room was clean but regret that the lack of A/C and fan affected your comfort. Due to our remote location, we have limitations with power that prevent us from having A/C. I apologize for any inconvenience caused by the setup of the room. We’ll take your comments into account as we work on improving our guests' experiences. If you decide to give us another chance in the future, we’d love to make your stay more comfortable.