Note fondée sur 958 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,3 sur 5
85 % des clients le recommandent
3,4 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Hôtel vieillo

Publié le 3 mars 2019 sur Hotels
Hotel vieillo Hôtel très bruyant réveillée a 4h du matin par alarme à incendie arrêté après 30 minutes!!!! Wifi qui fonctionne très mal avec interruption toutes les deux minutes, télé avec réception médiocre !!!!
1 sur 5
par un voyageur

The walking dead

Publié le 23 juin 2018 sur Hotels
Français française Évitez cette hôtel l’enfer sur terre!!!!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juin 2018 par JOrge, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying at The Colony South Hotel. We appreciate your feedback.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 juin 2020 sur Expedia
Throughly cleaning is needed in the rooms. Bathrooms weren’t cleaned.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 juin 2020 sur Hotels
Arrived 1pm no rooms were ready for check in and would not be ready until 3pm, which i accepted with no problem. Asked if they would direct me to the rest room i was told they were closed due to the pandemic. I explained that i really needed to go and was i going to do she replied with a shrug of the shoulder "i dont know that's up to you" she then said that i should know that there is a pandemic and that "we're really not open". I feel that after hours of traveling , pouring rain and the fact that i had a reservation some accommodation should have been made. Also her attitude was not one appropriate for one in hospitality or customer service.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 juin 2020 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 mars 2020 sur Hotels
Ok, don’t think a good 100.00 security deposit is necessary and credited back to ur account in three days. It should be credited by to my account upon departure.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 mars 2020 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur de Denver

Publié le 17 mars 2020 sur Expedia
The whole place smells like weed and to top it off the room next to me was smoking it late at night and again in the morning; the balcony door did not have a great seal and as a result we got to smell it even more than in the hallways. I guess I should have expected it as this the FIRST AND ONLY hotel I’ve stayed in that had me sign that I wouldn’t have parties, smoke weed, do drugs, and/or other things. It’s really too bad because it could be a nice place.
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 mars 2020 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur de New York

Publié le 15 mars 2020 sur Expedia
The hotel is dated, the lobby elevators, room doors are all old and worn! The carpet in the room was full of stains, the tub had a drip with a mold stain around drain! The only thing nice about this hotel was the staff who always went above and beyond and was super nice!