Note fondée sur 311 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Déception
Publié le 26 août 2017 sur HotelsLe descriptif n'est pas fidèle. "Vue foret" correspond à une vue parking, la piscine extérieure en photo n'est pas encore construite, le restaurant et la piscine intérieure sont dans un autre complexe et nécessitent de prendre la voiture pour y accéder. Nous n'avons pas pu prendre le petit déjeuner car il était déjà vide à 8h30 am. La chambre était sale. Grosse déception pour cet hôtel qui a pourtant du potentiel.
par un voyageur
Publié le 14 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 13 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 7 sept. 2024 sur Expedia
We came here specifically to ride our bikes. Great location with so many awesome dirt trails. Nakoma is such an oasis in the mountains. It is more amazing than what we expected. The rec center is incredible. We wish we hadn’t ridden so hard the first couple days so that we would’ve had energy to go enjoy the pool. We are def coming back!
par un voyageur
Publié le 3 sept. 2024 sur Expedia
Swimming pool
par un voyageur
Publié le 29 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 23 août 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 11 août 2024 sur Expedia
Beautiful area and lodge. The pool is real nice but you can’t bring your own drinks or food. If you are looking for a quiet pool, this is not the place since families bring their kids. Albeit, the kids had good manners (no screaming). Lodge room was clean and quiet which was nice.
par un voyageur
Publié le 3 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Evacuated
Publié le 31 juill. 2024 sur HotelsWe never got to make this trip. The hotel told us not to come because they were evacuating everyone due to a wildfire. I have had several exchanges with hotels.com to request a refund. They keep denying it because they can't reach Nakoma Inn to confirm---because they are all evacuated. Looks like a great place. We were looking forward to this getaway.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Hello, We apologize for your less than exceptional experience with Hotels.com. The mandatory evacuations in the area caused disruptions for the surrounding community. Unfortunately, your booking was made through a third-party reservation website, making it impossible for us to make a direct cancelation in our system. We were not contacted by Hotels.com about your cancellation, and no voicemails were left for us to contact them.We did get in touch with Hotels.com to authorize your full refund, and understand your refund was processed. Booking through a third-party removes our ability to provide our normal customer service. On a positive note, our mandatory evacuation was lifted after 72-hours due to the amazing efforts from the fire fighters and other first responders. We look forward to you visiting again soon.