Note fondée sur 48 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,9 Propreté de la chambre
4,9 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 25 août 2020 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 10 juill. 2020 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 11 mars 2020 sur Hotels
par un voyageur de Petaluma
Publié le 19 févr. 2020 sur Expedia
Kathleen and staff could not have been more gracious hosts. Wonderful room in a fantastic house. The breakfast was absolutely delicious. We will definitely return.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 févr. 2020 par Kathleen, Gestion de l’hôtel
Thank you so much Will. It was a pleasure having you here. We hope to see you again soon and until then . . .
Safe travels
Kathleen
par un voyageur
Publié le 19 juill. 2019 sur Hotels
Was excellent on all levels. Will stay again!!
par un voyageur
Publié le 9 juill. 2019 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 28 mai 2019 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 25 mai 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 mai 2019 par Kathleen, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for you review. We really appreciate you sharing with others and hope to have you back soon.
Kathleen Kelley Young
Owner
par un voyageur
Publié le 19 févr. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 févr. 2019 par Kathleen, Gestion de l’hôtel
Thank you!
par un voyageur de livermore, ca
Publié le 15 févr. 2019 sur Expedia
The breakfast is just incredible. The best ever.That special touch in every detail is what makes this place very special. Its more like a retreat. I travel a lot for business so I was expecting a small fridge and microwave. I didnt realiza it was a bed and breakfast kind of place. But the staff friendliness and that breakfast made my stay very special. I strongly recomend it for couples. I will bring that special someone next time. I just dont know where she is.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 févr. 2019 par Kathleen, Gestion de l’hôtel
Thank you so much!