Note fondée sur 946 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 1 sept. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2023 par Samantha , Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to rate the Super 8.
par un voyageur de Ascot Corner
Publié le 10 févr. 2023 sur Expedia
Chambre récemment rénovée et de grande dimension avec 2 tables de travail et 4 fauteuils. Site calme pour une nuit silencieuse et récupératrice. Peu de choix d'aliments pour le déjeuner; muffins et céréales. Personnel souriant à la réception. Merci!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 févr. 2023 par Kelly Mosley, Gestion de l’hôtel
Thank you for your wonderful review. We appreciate when our guests take time to let us know how we are doing, and we utilize all feedback to become a better hotel. We do hope to welcome you back when you are in the area again.
par un voyageur
Publié le 18 févr. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 févr. 2022 par Kelly M, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking your time to rate the Super 8.
par un voyageur
Publié le 22 mars 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 avr. 2019 par lisa f, Gestion de l’hôtel
thank you for rating our hotel
par JCC de Québec
Publié le 18 août 2014 sur Hotels
Forte odeur de cigarette dans la chambre alors que c'est une chambre non fumeur. Mous avons demander d'être relocaliser mais comme l'hôtel était plein cela n'a pas été possible
par un voyageur
Publié le 21 nov. 2024
I really liked it
par un voyageur
Publié le 26 août 2024 sur Expedia
Excellent staff, very friendly
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par kelly, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to tell us about your experience at Super 8 by Wyndham Cobleskill NY. It is always a pleasure to receive positive feedback.
par un voyageur
Publié le 23 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Lisa N, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to rate your stay. I am glad that you enjoyed your stay.
par un voyageur
Publié le 19 août 2024 sur Expedia
It was a place to stay but not one I enjoyed at all… smelt of old wet carpet to the point I bought air fresheners to cover smell, beds were small and very uncomfortable as were blankets. Room always had wet feel to it, tv worked only when it wanted to and room cards stopped working on second day and had to make multiple trips to front desk to get them to replace/open room. I paid for 3 nights and only stayed 2 as I rather drive late into evening to get home then stay another there. Staff was friendly and showers were hot but that was only nice things I can say.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par kelly, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave a review about your stay. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us, and we will be using the feedback you provided to make improvements to ensure we offer an exceptional experience for our guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with the most superior experience.
par un voyageur
Publié le 18 août 2024 sur Hotels