Note fondée sur 396 évaluations de clients

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4,1 sur 5
83 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 août 2022 sur Hotels
4 sur 5
par Denis

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 avr. 2017 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 oct. 2024 sur Wotif
Great and easy place to stay.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 oct. 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 sept. 2024 sur Expedia
We really enjoyed our brief stay. It's very convenient to the highway, but nice & quiet despite nearby traffic. Rooms are an excellent size and very clean. Facilities good. Very comfortable beds.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 sept. 2024 sur Expedia
The property houses the homeless. Not much more to say.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. Yes, like 90% of the accommodation providers in the area, we do offer short term stay for guests who are homeless due to current cost of living. If accommodation providers like us do not help out, the number of homeless people would double in numbers everywhere.We do limit the number guests we take, and they are closely monitored to make sure there are no issues.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 sept. 2024 sur Expedia
Well placed and walkable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback.
5 sur 5
par un voyageur de Bonnyrigg

Publié le 13 août 2024 sur Expedia
Great motel for stop over.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We appreciate you taking your time to review our services.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 août 2024 sur Wotif
.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2024 sur Wotif
Room was not made up, advised could do a deep clean in 10-15mins. Enquired about refund, told to get it from Wotif - this seems impossible to get a refund from them.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. As per our conversation yesterday and on the day of the issue, the full amount has been refunded to your credit card. We apologise again for the inconvenience caused due to our cleaners missing the room. Rest assured they have been reprimanded for the error and we hope this mistake does not happen again.