Note fondée sur 67 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
78 % des clients le recommandent
4,7 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juill. 2024 sur Expedia
Good
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 juill. 2024 sur Expedia
good location the front desk was not open and had to go to the other hotel
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 juill. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Pet friendly

Publié le 3 juill. 2024 sur Hotels
Stayed for the local dog show, pet friendly . Poop bags and disposal areas are close for dog walking
3 sur 5
par un voyageur

Ok stay

Publié le 29 août 2023 sur Hotels
Nice motel. Only issue was that check in/out was across the parking lot at affiliated hotel. Ice too
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 juill. 2023 sur Expedia
Rooms were nicely renovated, comfortable, and quiet.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 juill. 2023 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 juill. 2023 sur Expedia
I was pleasantly surprised with the conditiom of the room. The website is a bit confusing with photos from both the El Lobo and Lakeland motel being "sister companies". Wasn't sure what type of room I was booking. One thing I would like implemented for safety reasons is this: when your key card doesn't work and it needs to be reprogrammed, plz as for ID. I went once and my husband went once to have this done. Neither time we were asked to confirm our identity, just given new keys.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 juill. 2023 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 juin 2023 sur Expedia