Note fondée sur 98 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
96 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 avr. 2019 sur Hotels
Manque de propreté dans la salle de bains
5 sur 5
par un voyageur

Lovely hotel

Publié le 26 août 2024 sur Hotels
Lovely, relaxing stay, nice setting, gym was very clean and up to date equipment. Only issue we had was we could hear next door talking. Very thin walls.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 août 2024 sur Expedia
Enjoyable stay
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2024 sur Expedia
.
3 sur 5
par un voyageur

Disappointed

Publié le 4 août 2024 sur Hotels
I wasn't expecting much for 70 pounds a night but I was still disappointed! Terrible rooms, dated and poorly maintained. Bathroom was awful and the rooms had paper thin walls somwas impossible to get a good night's sleep due to noise from next doors bathroom. I will not be coming back ever.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juill. 2024 sur Hotels
Good Hotel . Just on the club house not informing us that they are charging 10% service charge automatic in the bill .
4 sur 5
par un voyageur

Pleasant weekend getaway base

Publié le 8 juill. 2024 sur Hotels
Bell's provided a good base for a pleasant weekend getaway to The Forest of Dean. The room was clean and comfortable - but down to earth; it's probably not the place for those looking for international chain uniformity or city swank, but for our purposes it was fine.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 juill. 2024 sur Hotels
Lovely view over the golf course
5 sur 5
par un voyageur

Anniversary celebration

Publié le 6 juill. 2024 sur Hotels
Just a one night stay . Friendly hotel a little shabby in areas but clean and tidy. Breakfast very good .
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 juin 2024 sur Expedia