Note fondée sur 153 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur de MERCER ISLAND
Publié le 16 août 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Mike, Gestion de l’hôtel
Thanks for the review
par un voyageur
Publié le 5 août 2024 sur Expedia
We let stars know we would be a late arrival. Showed up late and our door code didn’t work. Messages right away and waited a few minutes, no response. Went to another hotel and got checked in before siesta responded. They advised that works have the owners reach out. They never did. We had to find another hotel for the additional night we needed while 6 hours away from home
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2024 par Mike, Gestion de l’hôtel
Hi Dwane. When staying at our hotel, please check your email and/or phone for the code to get in if you are arriving late
par un voyageur
Publié le 4 août 2024 sur Expedia
This was our second stay at Siesta. It is clean and has what you need. Conveniently located, which is good. Could use updating in the bathroom and room furniture. Bed and bath linens are clean and newer. Will be staying again for WSU parents weekend this school year.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2024 par Mike, Gestion de l’hôtel
Thanks for the review. We have decided to not update our furniture and bathrooms further to keep our prices extremely low. If we were to increase our prices, we could easily do it during weekend with school events - likely up to 150 a night and still get fully occupancy. If updating the furniture and bathrooms we'd likely increase pricing 50 per night on the weekends to make up for this. I don't think our guests would like that so we have decided to keep them as-is.
par un voyageur
Publié le 4 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Mike, Gestion de l’hôtel
Thank you for the review
par un voyageur
Publié le 3 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2024 par Mike, Gestion de l’hôtel
Thanks for the review
par un voyageur
Publié le 25 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2024 par Mike, Gestion de l’hôtel
Thanks for the review
par un voyageur
Publié le 22 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2024 par Mike, Gestion de l’hôtel
Thanks for the review
par un voyageur
Publié le 21 juill. 2024 sur Expedia
Electronic sign in was a pain. Sometimes i had to put the code in 3 times to get it to unlock. No ice machine. No mini refrigerator. No counter in the bathroom to set anything. The bed was very uncomfortable. I would never stay her again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2024 par Mike, Gestion de l’hôtel
Hi. We do have refrigerators in all room. We do not have counters in most of our bathrooms, we recomend putting the seat down and placing your item on top of that. Our bathrooms are quite small. We have ice in the office but no ice machine. We are a budget motel so don't have every ammenity of options that cost 2x our price.
par un voyageur
Publié le 19 juill. 2024 sur Expedia
CONVINIENT
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2024 par Mike, Gestion de l’hôtel
Thanks for the review
par un voyageur
Publié le 17 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2024 par Mike, Gestion de l’hôtel
Thanks for the review