Note fondée sur 939 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 8 août 2024 sur Expedia
Ras
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Billy Lynn Hale- Manager Days Inn by Wyndham, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to tell us about your experience at Days Inn by Wyndham Collinsville/St. Louis. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. Here at Days Inn, we continuously strive to meet your needs and expectations. We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future.
par un voyageur
Publié le 10 nov. 2023 sur Expedia
Piscine pas disponible.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 nov. 2023 par Billy Lynn, Gestion de l’hôtel
Nous nous excusons pour le fait que la piscine ne soit pas ouverte et nous travaillons à résoudre ce problème. Nous sommes heureux que vous ayez été notre invité et espérons que vous resterez à nouveau avec nous lorsque vous serez dans la région. Passe un bon weekend!Billy Lynn Hale - Directeur du Days Inn by Wyndham Collinsville/St. Louis
par un voyageur
Bon choix.
Publié le 16 févr. 2019 sur HotelsPersonnel accueillant. Déjeuner très bien. Lit confortable. Nous recommandons.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 févr. 2019 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,
Thanks for taking a moment to comment about our hotel. I'm so pleased that your experience was nice enough here that you would recommend us to others. I hope you have a chance to do that. If you have family members, friends or colleagues traveling in this area, make sure they know about our hotel. We'll do a great job meeting their needs too.
Sincerely,
Hotel Manager
par un voyageur
Publié le 1 août 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 août 2018 par Billy Lynn, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to tell us about your experience at Days Inn by Wyndham Collinsville. It is always a pleasure to receive positive feedback.
I will share your comments with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks. Here at Days Inn, we continuously strive to exceed your expectations.
Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future. Have a Blessed Day!
Sincerely,
Billy Lynn Hale
par un voyageur
Publié le 29 oct. 2017 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 nov. 2017 par Billy Lynn, Gestion de l’hôtel
We are always happy when our guest have a great stay. We look forward to you being our guest again in the future. Have a Blessed Day!
Billy Lynn Hale- Manager Days Inn Collinsville,IL
par un voyageur
Publié le 16 sept. 2024 sur Expedia
Great
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par Billy Lynn Hale- Manager Days Inn by Wyndham, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to tell us about your experience at Days Inn by Wyndham Collinsville/St. Louis. It is always a pleasure to receive positive feedback. Here at Days Inn, we continuously strive to exceed your expectations. Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.
par un voyageur
Publié le 15 sept. 2024 sur Expedia
In einer ruhigen Gegend liegendes Hotel was aber in die Jahre gekommen ist und wieder renoviert werden sollte. Das Frühstück war für uns auch ausreichend gewesen. Einige Möbel im Zimmer waren etwas stark gebraucht und das Sofa durchgelegen. Zum schlafen und frühstücken dennoch vollkommen in Ordnung.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par Billy Lynn Hale- Manager Days Inn by Wyndham, Gestion de l’hôtel
Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns von Ihrem Erlebnis im Days Inn by Wyndham Collinsville/St. Louis zu berichten. Hier im Days Inn sind wir stets bemüht, Ihre Erwartungen zu übertreffen.Nochmals vielen Dank, dass Sie uns Ihr Erlebnis mitgeteilt haben, und wir freuen uns darauf, Sie auch in Zukunft bedienen zu dürfen.
par un voyageur
Publié le 5 sept. 2024 sur Expedia
not bad
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 sept. 2024 par Billy Lynn Hale- Manager Days Inn by Wyndham, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to tell us about your experience at Days Inn by Wyndham Collinsville/St. Louis. It is always a pleasure to receive positive feedback. Here at Days Inn, we continuously strive to exceed your expectations.Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.
par un voyageur
Publié le 4 sept. 2024 sur Hotels
Pool was closed otherwise a good stay
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2024 par Billy Lynn Hale- Manager Days Inn by Wyndham, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to tell us about your experience at Days Inn by Wyndham Collinsville/St. Louis. It is always a pleasure to receive positive feedback. Here at Days Inn, we continuously strive to exceed your expectations. Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.
par un voyageur
Publié le 29 août 2024 sur Expedia
the bath and sink are not drain properly
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Billy Lynn Hale- Manager Days Inn by Wyndham, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to tell us about your experience at Days Inn by Wyndham Collinsville/St. Louis. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent any future occurrences. Here at Days Inn, we continuously strive to meet your needs and expectations. We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future.