Note fondée sur 953 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 19 oct. 2022 sur Expedia
Bonjour
Le lit très confortable ,
réparation diverses à refaire ,
déjeuner très limiter juste café et céréales
Bonne journée
par un voyageur
Publié le 22 déc. 2019 sur Hotels
par un voyageur
hôtel cher et sans intérêt
Publié le 8 nov. 2016 sur HotelsHôtel cher compte tenu de la quasi absence de salle commune ( le petit dejeuner se prend dans le hall d'accueil ) et d'un environnement sans intérêt.
par un voyageur
Publié le 1 avr. 2014 sur Hotels
par un voyageur de Lees Summit
Publié le 4 août 2024 sur Expedia
Very average hotel - no frills - no pool. If you’re just looking for a place to sleep for the night you will be fine. Grab and go breakfast at the front desk.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello James, Thank you for taking the time to share your feedback with us. We appreciate knowing that you found our hotel suitable for a good night's rest. Our grab-and-go breakfast service is designed for guests looking for a convenient option on the go. Should you have further comments or suggestions, feel free to reach out to our management team directly.
par un voyageur
Publié le 2 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Bryce,We appreciate you choosing our hotel for your stay and hope you had a pleasant experience overall. If there are any details you'd like to share with us for improvements, please don't hesitate to reach out. Your satisfaction is our top priority!
par un voyageur
Publié le 25 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juill. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Bobby,We are thrilled to hear you had a fantastic stay with us! We hope to welcome you back soon for another wonderful experience.
par un voyageur
Publié le 23 juill. 2024 sur Expedia
I like that they have smoking rooms but they could do more like wash the curtains I burned candles and incense to help smoke smell worked for while I was there
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juill. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Shanail, Thank you for sharing your feedback with us. We appreciate your suggestion regarding the curtains in our smoking rooms. Our housekeeping team works diligently to maintain the cleanliness of our rooms for all guests' comfort. We will make sure to address this matter appropriately.
par un voyageur
Publié le 20 juill. 2024 sur Expedia
Average facility. I had been told they had breakfast. I wouldn't call it breakfast. Snack? Perhaps. It certainly was not breakfast.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juill. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Robert, We appreciate your feedback regarding our breakfast offerings and will certainly share your comments with our team for further review. It's important to us that all aspects of our guests' stay meet their expectations. We hope you were still able to enjoy your time with us and explore all the amenities our hotel has to offer.
par un voyageur
Publié le 13 juill. 2024 sur Expedia
Cool stay
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 juill. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Wilhelmina,We appreciate your feedback and are pleased to hear you enjoyed your stay with us. If you have any further comments or suggestions, please feel free to reach out to our management team. Thank you for choosing to stay with us.