Note fondée sur 912 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Sandra , Gestion de l’hôtel
Dear guest!Thank you very much for staying at our hotel and taking the time to rate us. We are delighted that you enjoyed your stay with us so much. Best regards from the cathedral city, your Sandra Weinsheimer, Guest Relation & the #HotelHelden
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mai 2024 par Sandra , Gestion de l’hôtel
Lieber Gast,vielen Dank, dass Sie Gast in unserem Haus waren und sich die Zeit genommen haben uns zu bewerten. Wir freuen uns sehr, dass es Ihnen so gut bei uns gefallen hat. Herzliche Grüße aus der Domstadt, Ihre Sandra Weinsheimer, Guest Relation & die #HotelHelden
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 nov. 2023 sur Expedia
Hotel moyen. Parking horriblement cher (31 €/jour)
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 nov. 2023 par Sandra , Gestion de l’hôtel
Dear Guest, thank you for your review. Only with the feedback from our guests, we are able to improve our services.We're very sorry that we could not meet your expectations, you have placed in us. We would like to apologize to you.We would be delighted if you would give us a second chance, so that we can show you that we can do better.Kind Regards Your Dorint Hotel Team
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 oct. 2023 sur Expedia
Correcte
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 oct. 2023 par Sandra , Gestion de l’hôtel
Lieber Gast,vielen Dank, dass Sie Gast in unserem Haus waren und sich die Zeit genommen haben uns zu bewerten. Wir freuen uns sehr, dass es Ihnen so gut bei uns gefallen hat. Auf ein Wiedersehen freuen wir uns. Herzliche Grüße aus der Domstadt, Ihr Dorint Team am Heumarkt
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 juin 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 juin 2023 par FH, Gestion de l’hôtel
Dear Client, we thank you for your positive review and are very happy you enjoyed your stay at the Dorint am Heumarkt in Cologne.Your feedback shows us we are able to reach our goal: providing all our guests with perfect quality and good services! It motivates everybody working here to maintain and improve our standards permanently.We are looking forward to welcome you soon again!With best regardsDorint-Team Heumarkt
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 juin 2023 sur Hotels
Hôtel bien situé, bon accueil, chambre confortable. Cependant la mauvaise qualité du matelas est très décevante par rapport au standing de l'hôtel. C'est ce qui s'appelle gâcher la tarte pour un œuf.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 juin 2023 par Dorint Hotel am Heumarkt Köln, Gestion de l’hôtel
Dear Client, we thank you for your positive review and are very happy you enjoyed your stay at the Dorint am Heumarkt in Cologne.Your feedback shows us we are able to reach our goal: providing all our guests with perfect quality and good services! It motivates everybody working here to maintain and improve our standards permanently.We are looking forward to welcome you soon again!With best regardsDorint-Team Heumarkt
1 sur 5
par un voyageur

Don’t stay here

Publié le 21 mai 2023 sur Hotels
Check in made perfectly One in the room the window was broken ! Nothing was done to fix it even if I asked them. 24 hours later I had to ask again ! The receptionist didn’t believe us! Then other rooms were available, then he proposed a downgrade ! Once I refuse he finally changed us the room! The new room had the door safe fallen on me ! Told the reception again but nothing had been done ! And the receptionist MR möller was rude and not very helpful for a 5 star hotel I was expecting better standards and friendly staff So avoid this place if you want to have the service matching the standards u are expecting
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 mai 2023 par Dorint Hotel am Heumarkt Köln, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Firstly, I would like to apologize for all the inconveniences which occurred during your stay with us. This is definitely not the standard we are used to and which we try to provide to our valued guest. The fact of lack of helpfulness of my Front Desk Team concerns me. I have worked myself many years at the front line, and the requests you describe are all considered customer service. Therefore, I am truly disappointed in my team and a deep investigation with consequences and impactful training will be conducted. We have already communicated this problem internally with our responsible department to solve the issue. I can fully understand your disappointment in this situation, but on the other hand I would like to thank you as well to bring this to my attention. If you would never come back, and we would have no idea why – this would be the biggest issue we have. We would be delighted if you would give us a second chance, so that we can show you that we can do better.With warm regards from Cologne Sincerely yours
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 avr. 2023 sur Hotels
Emplacement parfait dans le centre ville. Parking à proximité. Hôtel très qualitatif et personnel très accueillant.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 avr. 2023 par FH, Gestion de l’hôtel
Dear Client, we thank you for your positive review and are very happy you enjoyed your stay at the Dorint am Heumarkt in Cologne.Your feedback shows us we are able to reach our goal: providing all our guests with perfect quality and good services! It motivates everybody working here to maintain and improve our standards permanently.We are looking forward to welcome you soon again!With best regardsDorint-Team Heumarkt
4 sur 5
par un voyageur

Exceptionnel, sauf fausse info sur piscine

Publié le 12 mars 2023 sur Hotels
J'étais très content de cet hôtel. Un aspect ma cependant gêné, et cela fait que j'ai baissé la note générale d'un niveau: tout dans la description de l'hôtel sur le site fait croire que l'hôtel dispose d'une piscine et que l'accès est gratuit. Ce n'est pas le cas. En réalité, il y a un accès à un club de sport commercial qui dispose d'une piscine (Holmes Place). Et l'entrée est payante. Cela n'a rien à voir avec une piscine d'hôtel, en ce qui me concerne. Les piscines d'hôtel sont normalement désertées aux heures où j'y vais. Les établissements tels que Holmes Place sont bondés, aux mêmes heures, par des sportifs très compétitifs et légèrement stressés qui voient certainement d'un mauvais oeil que quelqu'un comme moi se lance dans une allée de la piscine qu'ils estiment réservée pour eux. J'ai le sentiment de m'être fait avoir (sur cet aspect seulement, l'hôtel est merveilleux et le restaurant et le bar sont super). Pas bon, et la première fois qu'un élément très important ne correspond pas à la description sur le site. Je reste très content du site, toutefois. Je rajoute à ce commentaire les mots "arnaque", "tromperie" et "publicité trompeuse" avec le seul objectif que le robot qui lira ce commentaire et qui est sans doute programmé avec certains mots clés le fasse passer à un être humain.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 mars 2023 par Dorint Hotel am Heumarkt Köln, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for being our guest during your recent trip to Cologne and for the time you took to share your valued feedback with us. Only with the feedback from our guests, we are able to improve our services. We're very sorry that we could not meet your expectations, you have placed in us. Since the gym and spa are operated by an external provider, the cost of access to the fitness and wellness area will apply. This price is an exclusive offer from our partner Holmes Place. This is visible on all booking channels as well as on our homepage.Personally, it is a great concern for us to take care of answering our guests' comments ourselves. We definitely do not use artificial intelligence for this.We look forward to welcoming you back soon and send best regards,Your Dorint Hotel am Heumarkt team.
5 sur 5
par un voyageur

merveilleux

Publié le 7 déc. 2022 sur Hotels
aucune fausse note sauf une : le buffet petit déjeûner n'est pas a la hauteur de son coût , ayant fréquenté d'autres établissements a cologne je peux affirmer qu'il y a beaucoup mieux et moins cher ( hilton entre autre ) néanmoins respectable , pour le reste formidable en tout , a conseiller vivement sans prise de repas (arrivé un lundi de décembre resto fermé le lundi soir , ok mais pq en décembre aussi où le marché de noël est magnifique ?ils pourraient faire l'effort pour ce mois)
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 déc. 2022 par Dorint Hotel am Heumarkt Köln, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for being our guest during your recent trip to Cologne and for the time you took to share your valued feedback with us. We are happy to see that you enjoyed your stay at our hotel. We hope you enjoyed your visit to Cologne regardless and it would be our pleasure to welcome you back as our guest in the near future. Your Dorint Hotel am Heumarkt Team.With best regardsDorint-Team Heumarkt