Note fondée sur 954 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
A revisiter
Publié le 29 févr. 2024 sur HotelsCity Break a Köln& Bonn parfait.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 mars 2024 par Stas Bestvater, Gestion de l’hôtel
Dear HichemThank you for your excellent rating of our Holiday Inn Express - Cologne Mülheim. We are delighted that you enjoyed your stay with us. We appreciate your support and look forward to welcoming you back in the future.Best regards,Stas BestvaterCluster General Manager
par un voyageur
Publié le 28 déc. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 janv. 2024 par Stas Bestvater, Gestion de l’hôtel
Hallo YucelVielen Dank für Ihr Feedback zu Ihrem Aufenthalt in unserem Hotel Holiday Inn Express - Köln Mülheim. Es tut uns leid zu hören, dass Ihre Erfahrung nicht so zufriedenstellend war, wie wir gehofft hatten. Wir würden gerne mehr über Ihre Erfahrungen erfahren, damit wir die Qualität unserer Dienstleistungen verbessern können. Könnten Sie uns mitteilen, was Ihre Erwartungen nicht erfüllt hat? Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihr Feedback zu geben, und wir freuen uns darauf, bald von Ihnen zu hören.Mit freundlichen Grüßen,Stas BestvaterCluster General Manager
par un voyageur
Publié le 29 oct. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 nov. 2023 par Cluster General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Astrid, We are delighted to hear you enjoyed your stay at Hotel Holiday Inn Express - Cologne Mülheim. We appreciate you taking the time to share your feedback with us and it is great to know that we were able to meet your expectations. We look forward to having the pleasure of welcoming you back soon.Best regards, Stas Bestvater Cluster General Manager
par un voyageur
Publié le 27 juill. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2023 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear nadiege,thank you for taking the time to give us feedback, its much appreciated.We would like to know, what we've to improve, to make your next stay even better?We thank you for your trust, hope you enjoyed Cologne and we're looking forward to welcoming you soon again.Best wishes,Stas BestvaterHotel Manager
par un voyageur
Publié le 21 mai 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 mai 2023 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Mosa, thank you for taking the time to give us such well feedback, its much appreciated. We thank you for your trust, hope you enjoyed Cologne and we're looking forward to welcoming you soon again. Best wishes, Stas Bestvater Hotel Manager
par un voyageur
Publié le 27 avr. 2023 sur Expedia
Très bon accueil
Bon petit déjeuner
Problème de propreté des couettes dans une chambre (caca) et douche bouchée dans l’autre chambre mais cela a vite été résolu 👍
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 avr. 2023 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Bonjour Halima,Merci d'avoir pris le temps de nous évaluer, nous l'apprécions.Vos expériences sont vraiment terrifiantes et ne doivent jamais se passer comme ça.Je contacterai immédiatement notre service de nettoyage et je m'excuse sincèrement pour la gêne occasionnée.Merci pour votre confiance, j'espère que vous avez apprécié Cologne et nous nous réjouissons d'une autre visite, avec une meilleure expérience.CordialementStas BestvaterDirecteur de l'hôtel
par un voyageur
Publié le 22 févr. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 févr. 2023 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Landry,thank you for taking the time to give us such excellent feedback, its much appreciated.We thank you for your trust, hope you enjoyed Cologne and we're looking forward to welcoming you soon again.Best wishes, Stas BestvaterHotel Manager
par un voyageur
Publié le 25 déc. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 déc. 2022 par Guest Support, Gestion de l’hôtel
Dear Zied,thank you for taking the time to give us such well feedback, its much appreciated.Since you didn't leave a comment, we would like to know what we've to improve to make your next stay even better.We thank you for your trust, hope you enjoyed Cologne and are looking forward to welcoming you soon again.Have a great and healthy start into the new year.Your HIExpress Cologne Guest Support
par un voyageur
Publié le 22 oct. 2022 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 16 août 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2022 par Guest Support, Gestion de l’hôtel
Dear Christelle,
thank you for taking the time to give us such well feedback, it's much appreciated.
We're glad you enjoyed your stay with us.
We thank you for your trust, hope you enjoyed Cologne as well and we're looking forward to welcome you soon again.
Your HIExpress Cologne Guest Support