Note fondée sur 20 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,9 sur 5
100 % des clients le recommandent
2,5 Propreté de la chambre
3,2 Service et personnel
2,8 Confort de la chambre
2,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 avr. 2023 sur Hotels
Seriously, other bad reviews are exagerated. People expect to have a palace for 20$?? The room was perfectly find for this kind of budget hotel. Staff was very kind and helpfull. Neighbourhood can be creepy on sundays and at night but ok during the day. Bed was confortable. I had a view on the city and the lotus tower on the 6th floor.
3 sur 5
par un voyageur

Hôtel très moyen, suffisant pour une nuit

Publié le 15 mars 2018 sur Hotels
Nous avons séjourné ici une nuit pour être proche de la gare et prendre le premier train pour Kandy. Le quartier n'est pas vraiment sympa et très bruyant. Il est situé juste à côté de la mosquée donc réveil obligatoire la nuit...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 mars 2018 par Équipe de gestion Metro, Gestion de l’hôtel
Cher client, Merci d'avoir pris le temps d'examiner votre séjour avec nous. Nous prenons des mesures sur vos commentaires, et seront insonorisation toutes les pièces dans une semaine, ou deux. Donc, j'espère que votre séjour avec nous la prochaine fois sera plus agréable. Cordialement, Équipe de gestion Metro
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 févr. 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Good Location/Underwhelming Room

Publié le 27 nov. 2023 sur Hotels
Positives are that it's in a great central location near the Red Mosque and restaurants and a great price. The staff was really friendly and helpful as well and helped me arrange airport transportation. Negatives are that the internet didn't work the day I was there, the room A/C was set to 32 degrees and I couldn't adjust it, and the room and hotel itself seemed a little run down and creepy. I didn't mind too much since I was there for just a night before my flight home, though. Would recommend for short stays because of the price and location.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 sept. 2019 sur Hotels
It was really bad experience for us. We changed 3 rooms in that hotel in 4 days.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 oct. 2019 par Metro Team, Gestion de l’hôtel
Dear guest, Sorry to hear about your negative experience. We did try our best to accommodate your needs until you were satisfied. We hope to serve you again!
1 sur 5
par un voyageur

Would not recommend.

Publié le 17 mars 2019 sur Hotels
Great location. However the room was very dirty and the washroom really stunk. The lift was broken. Night staff is rude. Day staff very friendly.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mai 2019 par Manager - Metro Port City Hotel, Gestion de l’hôtel
Dear guest, we apologize for any inconvenience. If you had raised this issue with us directly we would have resolved it by changing your room.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mars 2019 sur Expedia
テレビ見られず(リモコン電池切れ?) トイレ足元水貯まり
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 janv. 2019 sur Expedia
Very Bad full of Dust Ac not working because fully dust in side not cleaning more than 2 year
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 janv. 2019 par Metro Team, Gestion de l’hôtel
Dear guest, Thank you for the feedback. We service our A/C regularly every few months. However we will check on your particular room to see if it was missed. Thank you
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 janv. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 janv. 2019 par Manager, Gestion de l’hôtel
Thanks for the feedback, if you have any specific issues we will be glad to address any concerns you may have.
3 sur 5
Recommandé
pour Événement personnel
par un voyageur

Inte Att Rekommendera

Publié le 4 avr. 2018 sur Hotels
Gammalt Och Slitet Våningshus Döpts Till Hotell Insikter Och Kackerlackor Sov Dåligt P.g.a Av Resårsäng Och Inga Mellan Bottendelen. Dessutom Massa Andra Ljud Som Störde. Lövtunn Dörr, Alt Hörs, Illaluktande Avlopp Samt Många Myggor I Rummet ..... Enormt Trevlig Personal....
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 avr. 2018 par Manager - Metro Port City Hotel, Gestion de l’hôtel
Dear guest, Thank you for providing us with your valuable feedback. We are addressing the concerns you have raised. We have started working on soundproofing all the rooms, we are also purchasing mattress toppers to provide more comfort to the beds. We are taking pest control measures to prevent any future problems with insects. Hopefully we will be able to make your next stay more pleasant